خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج صورت گرفت:

دیدار با خانواده شهید نریمان خلیلی

فرمانده و جمعی از اعضای سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز با خانواده شهید نریمان خلیلی دار کردند.
کد خبر: ۸۹۵۱۵۵۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین به مناسبت هفته بسیج سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز با خانواده رزمنده بسیجی شهید نریمان خلیلی دیدار کردند .
سرهنگ حیدری در این دیدار گفت : خانواده شهدا ، فرزندان رشید خود را در زمانی کشور به آنها احتیاج داشت در راه اسلام و انقلاب دادند و خانواده شهدا فرزندانی را در دامن خود پرورش دادند که سربازان اسلام شدند و امروز خانواده شهدا وارثان خون پاک شهدا و ادامه دهندگان راه شهدا هستند .
وی ادامه داد : دیدار با این عزیزان موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی در مسئولان و موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز صبر و استقامت خانواده‌های شهدا را ستودنی برشمرد و گفت: تکریم خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرلوحه کار بسیج و بسیجی است.
وی تصریح کرد : مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.
در این دیدار خانواده شهید خلیلی خاطراتی را از شهید نریمانی برای مهمانان خود باز گو کردند و حیدری در ادامه این خاطره گفت : یاد و خاطره شهدا ارامش بخش برای ما و بسیجیان است .
حیدری در پایان ، دیدار با خانواده معظم شهدا را علاوه بر زنده نگهداشتن یاد شهدا و تجدید میثاق با آرمان های آنان، باعث شاد شدن دل خانواده های آنها دانست و گفت: امروز پرداختن به شهدا، پرداختن به اصل دین و اسلام است، هر چه بیشتر به شهدا پرداخته شود، اصل اسلام زنده نگه داشته شده و ترویج شده است.
در پایان از خانواده با تقدیم لوح و هدیه از طرف سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز از مقام شامخ شهدا تقدیر و تشکر کردند .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار