خبرهای داغ:
در گرامیداشت هفته بسیج، فرماندهان حوزه‌های بسیج مساجد و محلات وروستایی کربلا و دانش آموزی ایثار و بسیج فرهنگیان منطقه بسطام با ائمه جمعه مجن و بسطام دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۵۱۵۷۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته بسیج، فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات و روستایی کربلا، بسیج دانش آموزی حوزه ایثار و بسیج فرهنگیان منطقه بسطام با ائمه جمعه شهر‌های مجن و بسطام دیدار کردند.
در این دیدار‌ها سرهنگ پاسدار محمد مهدی اسماعیلی در سخنانی با تبریک هفته بسیج، گزارشی از فعالیت‌های بسیج در طول سال و ایام هفته دفاع مقدس ارائه نموده و بر آمادگی بسیجیان برای اجرای فرامین رهبر انقلاب در دفاع از انقلاب و ارزش‌ها و کمک به پیشبرد اهداف انقلاب تاکید کرد.
حجت الاسلام جناتی امام جمعه مجن در این دیدار با تقدیر از حضور مسئولین سپاه و بسیج در دفتر وی با اشاره به دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی، پشتوانه این تعالی و رشد را بسیج عنوان کرد و بر آمادگی بسیجیان تاکید کرد.
حجت الاسلام رضوی نسب امام جمعه بسطام نیز در دیدار مسئولین سپاه و بسیج در دفتر وی با تقدیر از این حضور و تبریک هفته بسیج با بیان اینکه به فرموده رهبر انقلاب آحاد ملت بسیجی هستند گفت: این انقلاب به برکت حضور مردم در صحنه تاکنون استوار ایستاده است و این حضور نیز به برکت تفکر بسیجی است که امروز مرز‌های جغرافیایی در درنوردیده و منطقه حداقل از ثمرات تفکر بسیجی بهره‌ها برده که نمونه آن محو داعش در کشور‌های همسایه ماست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها