با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج؛

«زنگ بسیج» در مدرسه امام خمینی (ره) ابرکوه نواخته شد

صبح امروز هم‌زمان با گرامیداشت هفته بسیج، مراسم نواخته شدن زنگ بسیج در مدرسه پسرانه امام خمینی (ره) ابرکوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۱۵۷۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، صبح امروز «زنگ بسیج» در تمامی مدارس شهرستان ابرکوه و به‌صورت نمادین در مدرسه پسرانه امام خمینی (ره) با حضور علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، علیرضا صالحی فرماندهی نیروی انتظامی و سایر مسئولین آموزش‌وپرورش، برگزار شد.
طی این مراسم پس از قرائت میثاق نامه بسیج، فاتحی با تأکید بر بصیرت به‌عنوان یکی از شاخصه‌های فرد بسیجی، اظهار کرد: حضرت علی (ع) نمونه بارز یک بسیجی بود که وجود خویش را وقف اسلام کرد؛ لذا پرونده بسیجی داشتن مهم نیست، بلکه روحیه و تفکر بسیجی داشتن است که از انسان معمولی یک فرد بسیجی می‌سازد.
وی با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت و شکست داعش تصریح کرد: این روحیه بسیجی است که وقتی در کرمانشاه زلزله می‌شود، کمک‌های مردمی از شرقی‌ترین نقطه کشور به آنجا سرازیر می‌شود و یا وقتی دشمن به حریم کشور تجاوز می‌کند، سربازان و مدافعان حرم برای دفاع از کشور و حرم اهل‌بیت (ع) حتی تا سوریه هم پیش روی می‌کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در خاتمه یادآور شد: بسیجی باید همگام با ولایت حرکت کند و تابع فرامین امام زمان خود باشد، نه اینکه مانند عده‌ای در عاشورا چند روز دیرتر برسد و یا مانند توابین موقعیت را درک نکنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار