فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر از اهداء 260 سری جهیزیه به نوعروسان و 1200 عدد سبد کالا به نیازمندان شهر تهران خبرداد و گفت: از این تعداد 19سری جهیزیه و 500 عدد سبد کالا متعلق به نیازمندان منطقه 19 تهران است.
کد خبر: ۸۹۵۱۵۸۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ؛ سرهنگ دوم پاسدار جمال مغروری ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته بسیج به عموم ملت ایران به ویژه بسیجیان گفت: ربیع الاول ماه برکت، عزت و وحدت برای مسلمانان در اقصی نقاط جهان است.
وی با بیان اینکه وحدت رمز پیروزی ملل مسلمان بر جهان کفر و استکبار است، افزود: تقارن زیبای این ماه با ایام هفته بسیج قطعا خیر و برکت مضاعف در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی و معنوی خواهد داشت چرا که باعث پرشکوه تر و غنی تر شدن گرامیداشت هفته بسیج خواهد شد. 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر تهران بزرگ در ادامه با اشاره به اینکه تجلی وحدت و همدلی ملت ایران را می توانیم در یاری و همراهی مردم عزتمند ایران با زلزله زدگان کرمانشاه و غرب کشور دید، اظهار داشت: مردم شریف و شهیدپرور منطقه 19 تهران نیز در این حماسه بزرگ ملی با جمع آوری وجوهات نقدی و کالاهای اساسی نقشی مهمی را در این همیاری عمومی ایفا کردند.  
وی حضور گروه های جهادی این ناحیه برای کمک رسانی به بازسازی بخشی از روستاهای زلزله زده را از دیگر اقدامات بسیجیان ناحیه ابوذر تهران بزرگ عنوان کرد.
سرهنگ مغروری با بیان اینکه بسیجیان ناحیه مقاومت ابوذر به نمایندگی از سپاه تهران بزرگ و سازمان بسیج مستضعفین در برنامه ای فرهنگی در هفته بسیج، 260 سری جهیزیه کامل و 1200 عدد سبد کالا را به نقاط مختلف شهر توزیع خواهند کرد،گفت: از این تعداد 19سری جهیزیه و 500 عدد سبد کالا متعلق به نیازمندان منطقه 19 تهران است.
وی با اشاره به اینکه این مراسم با حضور مسئولین شهرداری، کمیته امداد امام خمینی(ره)، استانداری و فرماندهان سپاه تهران بزرگ و سازمان بسیج مستضعفین برگزار می شود، تصریح کرد: در این گردهمایی با جاری شدن خطبه عقد 18 زوج جوان بسیجی، فضای فرح بخشی به تصویر کشیده خواهد شد. 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه ابوذر تهران بزرگ در ادامه با اشاره به برنامه های متنوع این ناحیه در هفته بسیج، از ارائه خدمات رایگان سلامت – پزشکی - و مشاوره، فعالیت هایی با محوریت محرومیت زدایی، تجلیل از مادران و پدران آسمانی و برپایی نمایشگاه عملکرد بسیج خواهران به عنوان مهم ترین برنامه های این ناحیه نام برد.
وی در پایان افزود: از دیگر برنامه هفته بسیج این ناحیه برگزاری جشنواره هنری و ادبی وصف عشق، اجرای برنامه هفت شهر - هفت برنامه در مساجد، تجلیل از بسیجیان نمونه، مسابقات عکاسی و پوستر و اختتامیه جشنواره تئاتر یاران محراب عنوان کرد.

ارسال نظرات