امام جمعه شهرستان کوهدشت:

بسیج بهانه ای برای زنده نگه داشته شدن نام و یاد تمامی مقدسات

امام جمعه شهرستان گفت: بسیج برگرفته شده از عقیده ماست و بسیج بهانه ای برای زنده نگه داشته شدن نام و یاد تمامی مقدسات است .
کد خبر: ۸۹۵۱۵۹۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه کوهدشت  در دیداری که به مناسبت هفته بسیج  کارکنان سپاه ناحیه  کوهدشت با وی داشتند، گفت :اگر مکتب اسلام و تشیع جهاد و شهادت نداشت از اسلام چیزی باقی نمانده بود .

امام جمعه شهرستان با اشاره به جنایات مستکبران ، بسیج را برگرفته از اندیشه ناب اسلامی دانست و افزود :بسیج برگرفته شده از عقیده ماست  و بسیج بهانه ای برای زنده نگه داشته شدن نام و یاد تمامی مقدسات است .

وی با اشاره به فرمایشات امام و رهبر انقلاب گفت امام راحل تحولی شگرف در زمینه علوم انسانی ایجاد نمود

طهماسبی با اشاره به مسائل روز افزود :امروز ما جنگ فرهنگ ها را داریم و فرهنگ غنی اسلام از طرف شیاطین به بهانه های مختلف آماج حملات قرار گرفته است که ما باید با تفکر بسیجی خودمان توطئه های دشمنان را به یاس و نا امیدی تبدیل کنیم

وی حرکت به موقع را از ویژگی های بسیجیان دانست و گفت:  امروز بسیجیان باید با حضور در مساجد و نماز های جمعه و جماعت از فرهنگ اسلام پاسداری کنند 

حقی زاده فرمانده کوهدشت با تبریک پیروزی مقاومت بر داعش این پیروزی را حاصل توکل برخدا و مساعدت نیروهای مجاهد دانستند و تقارن این پیروزی با هفته بسیج را بسیار مبارک برشمرد .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار