خبرهای داغ:
یادواره 130 شهید دانش آموز شهرستان گرگان در سالن حکمت آموزش و پرورش شهرستان گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۱۵۹۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ یادواره 130 شهید دانش اموز شهرستان گرگان با حضور خانواده معزز شهدا و دانش آموزان مدارس شهرستان گرگان در سالن حکمت اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزارشد.

در این مراسم سرهنگ دوم پاسدار سید علی مهاجر فرمانده سپاه گرگان اظهار داشت :بعد از گذشت 6 سال فتنه داعش با مقاومت رزمندگان اسلام شکست خورد و بار دیگر استکبار جهانی گوشمالی شد.

وی درادامه افزود :با برگزاری یادواره شهدا باید بتوانیم از اسطوره های دفاع مقدس درس بگیریم.

در ادامه این مراسم کشیری مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان گرگان با بیان خاطراتی از دفاع مقدس و بیان رشادتها و جانفشانی ها شهدای دانش آموز گفت : شهدای دفاع مقدس با توجه به اینکه شاید برخی از تحصیلات آکادمیک آنچنانی برخوردار نبودنداما با اتکاء به خداوند جنگ را مدیریت کردند و کارهای بزرگی را انجام دادند.

وی همچنین با اشاره به اینکه دانش آموزان با اصرار به جبهه های حق علیه باطل شتافتند تا رسالت خود را انجام داده باشند گفت :بعضی از چهره های دانش آموزان حاوی این مطلب است که با سن و سالی کم پا به عرصه جهاد گذاشتند و برای انقلاب اسلامی جانفشانی کردند.

کشیری در پایان با وصف شهدای گرانقدر دفاع مقدس گفت : شهدا مقرب درگاه خدا بودند و توانستند در مقابل دشمنی که تا دندان مسلح بود کار بزرگی را به ثمر برسانند.

در پایان این مراسم از خانواده شهدای دانش آموز با اهداء تندیس و لوح ، تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها