فرمانده بسیج ادارات کل استان مرکزی در گفتگو با «بسیج»:
داود آبادی گفت: در کشور پروژه‌ها اقتصادی زیادی توسط بسیج صورت می‌گیرد، اما چه فایده‌ای دارد که دولت سلیقه اش در اقتصاد چیز دیگریست.
کد خبر: ۸۹۵۱۵۹۳
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۶

محسن داودآبادی فرمانده بسیج ادارات کل شهید باهنر استان مرکزی شهر اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درباره عدم استفاده دولت از ظرفیت بسیج در جهت تحقق مردم سالار شدن اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: بیشتر دستگاه‌های اجرایی کشور از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی که بسیج دارد باخبر هستند و بی شک دولت هم به دنبال چنین نیروی پرتوانی می‌گردد. اگر دیده می‌شود دولت بجای استفاده از ظرفیت‌ها داخلی میلش به خارج است، سلیقه و تفکر دولت را می‌توان اسنباط کرد.

وی افزود: در همین چند سالی که در خدمت بسیج کارمندان استان بودم، چندین طرح اقتصاد مقاومتی در شهر‌ها اجرا شد و خروجی مناسبی از آن درآمد. در کشور پروژه‌ها اقتصادی زیادی توسط بسیج صورت می‌گیرد، اما چه فایده‌ای دارد که دولت سلیقه اش در اقتصاد چیز دیگریست.

داودآبادی با اعتقاد بر اینکه بسیج می‌تواند یاری دهنده دولت در بحران‌های اقتصادی باشد اظهار داشت: چند قشر بسیج در حوزه‌های اقتصادی فعالیت دارند؟ آیا نمی‌شود از آن‌ها برای کاهش بحران‌ها استفاده کرد؟ مگر غیر از آن است که اقتصاد وقتی بدون مشکل خواهد بود تا مردم پای کار آیند؟ مشکلات عظیم را باید با کمک مردم حل کرد یا اعتماد به دستان خارجی ها؟
ارسال نظرات