مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شهرستان الشتر
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شهرستان الشتر گفت: شهدای مدافع حرم ما را از خواب غفلت بیدار میکنند،یا اینکه مواظب هستند در این زمستان سخت به خواب نرویم. امروزه شاهد جوانان بسیجی ومومنی هستیم که برای دفاع از مملکت حاضرن جان ومال خود را فدا کنند.
کد خبر: ۸۹۵۱۶۰۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت الاسلام و المسلمین ولی یوسفوند، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شهرستان الشتر در سومین روز از هفته بسیج در یادواره شهدای زن این شهرستان (شهیده هانیه ندری و شهیده گلو سهراب زاده)گفت: شهدا زنده اند این گمان ماست که فکر میکنیم شهدا در بین ما نیستند.خداوند در قرآن سورۀ آل عمران آیه ۱۶۹ می فرماید: ای پیامبر،هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند،مردگانند! بلکه آنها زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.
وی با بیان اینکه شهدا حاضر و ناظر به اعمال ما هستند،آنها بر گردن ما حق دارند و باید یادوخاطره شان را زنده نگه داشت چون،یاد و خاطره آنها باعث رونق زندگی ما می شود. خاطر نشان کرد: چه شهدای انقلاب ، چه شهدای ۸سال دفاع مقدس وچه شهدای مدافع حرم که جانانه از حریم حضرت زینب دفاع کرده اند جوانان بسیجی مثل شهید حججی ثابت کرده اند که برای دفاع از اسلام و دفاع از حق همیشه جوانانی مومن ومعتقد وجود دارند که برای یاری از مسلمانان به پا می خیزند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شهرستان الشتر  افزود: شهدای مدافع حرم ما را از خواب غفلت بیدار میکنند،یا اینکه مواظب هستند در این زمستان سخت به خواب نرویم. امروزه شاهد جوانان بسیجی ومومنی هستیم که برای دفاع از مملکت حاضرن جان ومال خود را فدا کنند.
یوسفوند اظهار کرد: این تفکر که جوانان امروزه دیگر مثل جوانان دوران انقلاب نیستند یک تفکر اشتباه است چراکه شاید امکانات وطرز ظاهر جوانان امروزه متفاوت باشد اما آنچه که جوانان امروزه را شبیه به جوانان دوران انقلاب می دهند تفکر انقلابی است همه ما باید قدردان شهدا باشیم و همیشه به یادشان و راهشان را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات