خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار یارمحمدی در آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج حضرت علی اصغر (ع) شاهرود گفت: بسیج برطرف کننده نیاز کشور است و دشمن را بیمناک و دشمنان را امیدوار می‌کند و مهم تفکر و روحیه بسیجی است که در هر نقطه و قشری این روحیه بوجود آید سبب نشاط و تحرک و پویایی و حیات مضاعف ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۸۹۵۱۶۱۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسین یارمحمدی در آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه حضرت علی اصغر (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) و جشن هفته بسیج که در مسجد علی اصغر (ع) شهرک دانشگاه شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به سخن امام راحل که مملکتی که ۲۰ میلیون جوان دارد باید بیست میلیون تفنگدار داشته باشد اظهار کرد: امام تاکید دارند این مملکت آسیب نخواهد دید و استراتژی امام راحل بر این مبنا بود و هجمه دشمنان همین ارتش بیست میلیونی است که محافظت از انقلاب کرده است.
وی با بیان اینکه اتحاد همه اقشار معنای بسیج است افزود: رهبر فرزانه انقلاب در بیانات خود شاخص‌های بسیج را بیان فرمودند که سینه سپر کردن و به هر وسیله‌ای از انقلاب دفاع کردن شاخص بسیج است که در حقیقت با دفاع از انقلاب از قرآن و اسلام دفاع کرده است.
یارمحمدی خاطر نشان کرد: بسیج متعلق به مردم است و از بطن مردم و برای مردم است و بسیجی به فرمود: ه رهبر انقلاب متن مردم و آن مردمی که امید دفاع از انقلاب را می‌توان از آن‌ها انتظار داشت و دَر بسیج به روی همه باز است و به فرمود: ه رهبری همه آحاد ملت بسیجی هستند.
وی تصریح کرد: بسیج برطرف کننده نیاز کشور است و دشمن را بیمناک و دشمنان را امیدوار می‌کند و مهم تفکر و روحیه بسیجی است که در هر نقطه و قشری این روحیه بوجود آید سبب نشاط و تحرک و پویایی و حیات مضاعف ایجاد می‌کند.
جانشین سپاه شاهرود با بیان اینکه ملاک فقط نام نویسی در بسیج نیست گفت: ملاک تفکر بسیجی است که قطعاً فرمایش امام محقق خواهد شد که بسیج با یک قدرت مردمی برانگیخته شد و با تکیه به مردم اهداف انقلاب را پیشبرده و انتظارات ولایت را برآورده می‌کند.
وی با اشاره به انتظارات رهبری عنوان کرد: انتظارات رهبری در بُعد نظامی و امنیتی که با توجه به ابعاد تهدیدات فرهنگی در راستای تولید قدرت نرم و فراگیر شدن بسیج در قالب ارتش ده‌ها میلیونی و الگو برای دنیا که البته امروز این الگو برای کشور‌های منطقه حداقل ملموس است.
در این دیدار از فرمانده سابق با اهدا لوح تقدیر تجلیل و فرمانده جدید پایگاه معارفه و حکم مسئولیت دریافت کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها