خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان:
سردار فدا در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بسیج گفت: ۳۸ سال پیش امام خمینی رحمت الله علیه در چنین روزی ظرفیتی را در کشور فراهم کردند که مردم بتوانند در پشتیبانی و حمایت و نقش آفرینی ایفای نقش کنند.  
کد خبر: ۸۹۵۱۶۱۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان سردار مجتبی فردا در مراسم افتتاحیه نمایشگاه هفته بسیج در خیمه حسینی ناحیه امام صادق علیه السلام ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت و نابودی شجره خبیثه ملعونه داعش توسط رزمندگان جبهه مقاومت گفت:  ۳۸ سال پیش امام خمینی رحمت الله علیه در چنین روزی ظرفیتی را در کشور فراهم کردند که مردم بتوانند در پشتیبانی و حمایت و نقش آفرینی ایفای نقش کنند.

 

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان تصریح کرد: اوایل انقلاب بخش عمده بسیج جنبه نظامی و فعالیت‌های نظامی بود اما امروز به برکت رهبری های حضرت امام و مقام معظم رهبری و ظرفیتهای مختلف که در کشور ایجاد شده است ما شاهد این هستیم که شجره طیبه بسیج در ابعاد مختلف به صورت متنوع و در اقشار مختلف نقش و اعضا و اثرگذاری خود را دارد.

 

سرهنگ فدا با بیان اینکه در طول انقلاب و سی و هشت سال گذشته دیدیم که چگونه با صبر، ایستادگی، از خودگذشتگی، پیروی از فرامین حضرت امام و مقام معظم رهبری و سیره اهل بیت، پیشرفت‌های مختلف را کلید زده ایم، به بهره‌برداری رسانده ایم و این امکان را داریم که بر دشمن فائق آییم همانطور که دیروز ثمره ایستادگی و مقاومت و شجاعت و زیر بار حرف زور نرفتن را بعد از ۶ سال چشیدیم، اظهار کرد: مردم کماکان ایستاده اند و حاضر در صحنه هستند.

 

وی تصریح کرد: بسیجی آماده جانفشانی است، خواهران و برادران از همه اقشار مختلف بسیجی ظرفیت های مختلفی هستند در کمک و رفع مشکلات و چالش های مختلفی که کشور با آنها مواجه است که انتظار ما این است که مسئولین از این ظرفیت استفاده کنند.

 

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان عنوان داشت: ظرفیت بسیج متعلق به نظام است؛ ظرفیت و منبع پایان ناپذیر جهت کمک به مسئولین و نظام مقدس جمهوری اسلامی فارغ از هرگونه جناح بندی و دسته بندی، آماده خدمت رسانی و کمک به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مسئولین و دولت است.

 

مجتبی فدا افزود:  همان‌طور که امروز نزدیک به ۱۰۰ نفر از بسیجیان داوطلبانه در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه و سرپل ذهاب مسئول خدمات رسانی به مردم زلزله زده شده اند، ظرفیت های مختلف بسیج در ابعاد مختلف این آمادگی را دارد در مباحث مختلف به کمک مسئولین بشتابد.

 

سردار مجتبی فدا در پایان با بیان اینکه مسجد محور و محل ثقل فعالیت های بسیج است یادآور شد مسجد خانه خدا، خواستگاه، زادگاه، محل رشد و نمو بسیج است که در بعضی از این فعالیت ها، بسیجیان عملکردشان را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها