فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در اجتماع پرشور بسیجیان بخش مروست شهرستان خاتم با بیان اینکه بسیج جزء هیچ یک از جناح‌های انقلاب نیست، گفت: بسیج لشکر انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۵۱۶۲۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد افزود: مهم‌ترین نیاز کشور به خصوص برای نخبگان و مسئولان کشور بصیرت سیاسی و غافل نشدن از توطئه دشمن، حفظ روحیه و جهت گیری انقلابی، اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی و ادامه پرشتاب مسیر رشد علمی، اتحاد و انسجام ملی و حفظ استحکام روحی و درونی و ایستادگی بر اصول انقلاب است.
آزادی نژاد در جمع بسیجیان بخش مروست که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد تاکید کرد: به حقیقت که بسیج و گسترش فرهنگ، تفکر و روحیه بسیجی، رمز اصلی جاودانه بودن و جاودان ماندن انقلاب و نظام اسلامی است.
وی افزود:آنچه برای نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک تجربه دائمی در طول ۳۹ سال است، این است که تنها عامل برطرف کردن مزاحمت دشمن عبارت است از اقتدار ملت و ایستادگی ملت که این تنها عاملی است که می‌تواند دشمن را عقب بزند.
آزادی نژاد در پایان با اشاره به این موضوع که دشمن، دشمن است از همه راه‌ها و ابزار استفاده میکند همانطور که گفتیم از ابزار تحریم هم استفاده میکند تشریح کرد: ما باید بدانیم که راهی را که ما را به هدف و مقصود میرساند همین اقتدار، ایستادگی مقاومت همراه با بصیرت است.
ارسال نظرات