به همت معاونت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج درگز، سه پروژه سالن فرهنگی ورزشی، واحد پرورش زالو و خانه مدد جو در درگز افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۵۱۶۴۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، صبح امروز با حضور امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه درگز و مسئولین دیگر ادارات و نهاد‌ها پروژه‌های بسیج سازندگی مورد بازدید و افتتاح قرار گرفت.

سرهنگ دوم پاسدار محمد رضا غفاری، فرمانده سپاه درگز در حاشیه این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج گفت: این پروژه‌ها در قالب ساخت و اعطای تسهیلات و به همت و تلاش بسیجیان گروه‌های جهادی حوزه‌ی مقاومت مقداد تکمیل و در اختیار نیاز‌مندان قرار گرفته است.

وی افزود: برای ساخت و به کار اندازی این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۲۴۸ میلیون تومان هزینه گردیده است.

وی افزود: واحد پرورش زالو با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیون تومان، ساخت سوله ورزشی فرهنگی صالحین با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان و افتتاح خانه ممد جو با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیون تومان از جمله خدمات ناحیه مقاومت بسیج درگز به بسیجیان و نیازمندان می‌باشد.

وی در پایان ضمن قدر دانی از دیگر ادارات و نهاد‌ها گفت: حضور، همکاری و همیاری دیگر ادارات و نهاد‌ها در اجرای این پروژه‌ها بسیار قابل تحسین می‌باشد و خود عاملی اساسی برای اتحاد و همدلی ادارات و نهاد‌ها برای خدمت رسانی به مردم است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها