سید ساجد یعقوبی
مدیر آموزش و پرورش سرعین گفت:اردوهای طرح هجرت را فرصتی مناسب برای حضور و بکارگیری جوانان در عرصه های مختلف سازندگی کشور و تجربه آموزی و همچنین تقویت روحیه جهادی است.
کد خبر: ۸۹۵۱۶۷۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳

طرح هجرت باعث تقویت روحیه جهادی می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مدیر آموزش و پرورش سرعین در اختتامیه طرح هجرت 10 روزه گفت: اجرای این طرح های سازنده می تواند در بحث زیبا سازی و شاداب سازی مدارس و بروز خلاقیت و استعداد دانش آموزان و افزایش روحیه کار تیمی و تعامل سازنده در میان دانش آموزان، تاثیر بسزایی داشته باشد.

سید غلامحسین گنجی، هدف از اجرای این طرح را غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، آموزش کارآفرینی، تقویت حس مشارکت و مسئولیت پذیری بین دانش آموزان دانست و بیان کرد: در این طرح دانش آموزان به فعالیت هایی از قبیل تعمیر و بازسازی ،رنگ آمیزی و سیمان کاری و شبکه کامپیوتری و اینترنتی را بصورت عملی انجام می دهند.

گنجی اظهار داشت: این طرح با همکاری مشترک بین آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش آموزی و با حضور دانش آموزان اجرا شد.

اردوهای طرح هجرت را فرصتی مناسب برای حضور و بکارگیری جوانان در عرصه های مختلف سازندگی کشور و تجربه آموزی عنوان کرد و افزود: در این طرح علاوه بر مرمت و بازسازی مدارس باید به دنبال نهادینه کردن فرهنگ و روحیه جهادی در کار و فعالیت باشیم.

 در قالب این طرح 4 مدرسه در سطح شهرستان سرعین توسط دانش اموزان تعمیر و رنگ امیزی شده بود که به جهادگران نمونه هدایایی اهدا شد.

طرح هجرت باعث تقویت روحیه جهادی می شود

طرح هجرت باعث تقویت روحیه جهادی می شود

ارسال نظرات
آخرین اخبار