اقتدار امروز را مدیون خون شهدا هستیم

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام گفت: اقتدار امروز را مدیون خون شهدا هستیم.
کد خبر: ۸۹۵۱۶۷۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار مهران مرادی در همایش بسیج مردم سالاری دینی با تبریک هفته بسیج و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام ره اظهار کرد: بیان کارکرد بسیج مهم است و باید فرهنگ بسیج و روحیه جهادی را در جامعه ترویج دهیم.

وی با بیان اینکه امنیت، اقتدار و عزت امروز را مدیون خون شهدا هستیم عنوان کرد: بسیج 5 آذر سال 58 توسط فرمان امام ره تشکیل شد و در همان روزهای نخست بسیج خوش درخشید.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه می‎توان جنگ 8 سال دفاع مقدس را جنگ جهانی سوم دانست خاطرنشان کرد: چه زیبا بسیج در این دوران خوش درخشید و بیش از 85 هزار شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس بیش از 300 گردان بسیجی سالانه داشتیم که معادل 25 لشکر رزمی است، تصریح کرد: در هیچ مملکتی ندیده ایم که مردم پشتیبان ولایت و نظام باشند اما جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت برخوردار است.

مرادی با اشاره به نابودی داعش گفت: روحیات دفاع مقدس در منطقه حاکم شده است و با حضور سرباز ولایت همچون سردار قاسم سلیمانی و ازخودگذشتگی آن‌ها، داعش به نابودی کشاند.

وی تصریح کرد: اعلام شده بود که داعش بیش از 30 سال وجود خواهد داشت اما با تلاش‌ها و از خودگذشتگی حاج قاسم سلیمانی و بسیجیان ما کمتر از جهار سال از بین رفت.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار