سید ساجد یعقوبی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرعین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرعین گفت: ترویج پذیرفتن سبک زندگی فاطمی از مهمترین وظایف بانوان بسیجی است.
کد خبر: ۸۹۵۱۶۷۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

ترویج پذیرفتن سبک زندگی فاطمی از مهمترین وظایف بانوان بسیجی است

حجت الاسلام محمد عابدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرعین در نشست بصیرتی که با حضور بانوان بسیجی در سرعین برگزار شد گفت :ترویج پذیرفتن سبک زندگی فاطمی از مهمترین وظایف بانوان بسیجی است.

وی افزود: فاطمه زهرا(س) از هر جهت یک زن نمونه و برتر بود ولی آنچه که بیشتر در زندگی این بانوی بی نظیر تاریخ بشریت دیده می‌شود ولایتمداری اوست به طوری که حضرت زهرا(س) با تحمل تمامی سختیهای زندگی که از طرف معاندان و بدخواهان مکتب مقدس اسلام بر وی روا می‌شد با تمام وجود از ولایت علی ابن ابیطالب(ع) پشتیبانی و حمایت کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرعین اظهار کرد: با توجه به هجمه هایی که امروز برای بد نام کردن مقام زن در جوامع غربی صورت می گیرد به جرأت می توان گفت حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین الگو برای سبک زندگی همه زنان عالم است.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) در تمامی ابعاد برای و زنان و دختران الگو و اسوه هستند، تصریح کرد: در زندگی اجتماعی، فردی و سیاسی خود آن بزرگوار را الگوی خود قرار داده تا در مسیر زندگی دچار مشکلات نشویم و به موفقیت و سربلندی برسیم.

وی با تاکید بر الگوپذیری زنان و دختران از حضرت فاطمه زهرا(س) اضافه کرد: عفاف و حیا و حجاب را باید از این بانوی بزرگوار آموخت و ایشان را الگو قرار داد.

وی بیان کرد: تربیت فرزندانی خوب و شایسته توسط مادران، موجب تشکیل خانواده ای خوب و در نتیجه جامعه ای شایسته می شود.

وی در پایان گفت:ولایت مداری ، ساده زیستی ،رعایت ارزش های اسلامی در زندگی و به طبع آن درک متقابل در زندگی زناشویی و همچنین تربیت فرزندان صالح از ویژگی های یک بانوی بسیجی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار