هادی سیاسی در نشست بصیرتی پایگاه علمی پژوهشی حضرت خدیجه(س) تفت:
هادی سیاسی در جمع بسیجیان : بسیج را از بی نظیر‌ترین تشکل‌های مردمی جهان دانست و افزود: هیچ یک از نهاد‌ها و حرکت‌های اجتماعی در سطح انقلاب‌های جهان هم از نظر شیوه تشکل و هم از نظر شاکله و حرکت با بسیج قابل مقایسه نیست.
کد خبر: ۸۹۵۱۶۹۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، جلسه نشست بصیرتی عصر امروز سومین روز از هفته بسیج، در محل پایگاه علمی پژوهشی حضرت خدیجه (س) تفت با حضور بسیجیان این پایگاه برگزار شد.
در این جلسه مسئول سیاسی ناحیه ضمن تبریک بمناسبت هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت و برچیده شدن شجره خبیثه داعش از صفحه روزگار و هستی ضمن بیان این آیه از قرآن که پیروزی حق بر باطل هرچند با جبهه و نفرات اندک اصلی ثابت شده است، به بیان اتفاقات و تحلیل حوادث ایران و جهان پرداختند. تشکری در ادامه بحث خدمت صادقانه و خالصانه حضور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را بیان نمود و گفت: آنچه خالصانه و صادقانه باشد در تمام دوران و ملت‌ها در نزد خدا و مردم قابل قبول خواهد بود.
وی همچنین از تحقق وعده فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زودتر از موعد که سه ماه بود خبر داد و به تشکر مقام معظم رهبری از این سردار سپاه اسلام به پاس مجاهدت و سرافرازی فرماندهان و هزاران شهید و جانباز مدافع حرم ایرانی، عراقی، سوریه ای، لبنانی، افغانستانی و پاکستانی اشاره کرد.
این مقام مسئول افزود: مدافعان حرم با حرکت داوطلبانه و جهادی خود بدون در نظر گرفتن ملیت و وابستگی به سرزمین خود در نمایشی غرور آفرین با جانفشانی و صبر و استقامت، تروریست‌های تکفیری که مورد حمایت قدرت‌های منطقه‌ای از جمله عربستان و رژیم صهیونیستی و همچنین قدرت‌های جهانی از جمله آمریکای جنایتکار بودند را از پای درآوردند و پیام پیروزی اسلام واقعی را با اتحاد خود با سایر مسلمان جهت نیل به اهداف خود را سر دادند.
همچنین این هادی سیاسی به اهداف و کارکرد‌های بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج، در ۵ آذر ماه ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد و بسیج، مهمترین تشکلی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم به صورت دواطلبانه در آن حضور یافته و در مواقع حساس از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده است.
وی بسیج را از بی نظیر‌ترین تشکل‌های مردمی جهان دانست و افزود: هیچ یک از نهاد‌ها و حرکت‌های اجتماعی در سطح انقلاب‌های جهان هم از نظر شیوه تشکل و هم از نظر شاکله و حرکت با بسیج قابل مقایسه نیست.
ارسال نظرات