پورشمسی گفت: تا زمانی که پایگاه‌ها در مساجد بود عملکرد آن‌ها و بازدهی بهتری هم داشتند، ولی از زمانی که پایگاه‌ها به حصار پایگاه رفتند و عملکردشان در مساجد کمرنگ شد نتیجه و بازدهی خوبی نیز نداشتند و و مسجد محوری را مبنای کار‌های خودشان قرار دهند.
کد خبر: ۸۹۵۱۶۹۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در دومین روز از هفته بسیج فرمانده ناحیه مرکزی، اردویی ویژه سرگروه‌ها، شورای حوزه و فرماندهان پایگاه‌ها برگزار کرد.
در این اردو که در جهت آشنایی با کویر نوردی بود، در کمپ شهر آفتاب بعد از دروازه قرآن برگزار شد.
"سرهنگ پورشمسی" فرمانده ناحیه مرکزی" در جمع فرماندهان ضمن تبریک هفته بسیج گفت: دشمنان برای از بین بردن اسلام و انقلاب، پس از پیروزی انقلاب، جنگ‌های داخلی به راه انداختند، جنگ‌های داخلی کردستان، خلق عرب و ... در این جریان بسیج بود که وارد عمل شد و همه مردم وارد صحنه شدند و توانستند امنیت را حفظ کنند و در آن زمان بود که دفاع مقدس بوجود آمد در حوزه دفاع مقدس بیش از ۱۰۰ کشور دنیا علیه ایران بودندو، بیش از ۵۴ کشور دنیا به صدام اسلحه و ملزومات جنگی می دادند و در نهایت ایران از ۱۷ کشور غنیمت جنگی داشت، ولی به برکت خون شهدا و به برکت خون شهدای بسیجی هیچ کاری از پیش نبردند، ولی امروز جریانی را علیه نظام جمهوری اسلامی به راه انداختند به نام "دکترین هوشمند همراه با استراتژی‌های اقتضائی".
پورشمسی با اشاره به این جریان ادامه داد:که برای درک مفهوم این استراتژی به جریانی که ناصر خسرو در قرن ۴ بیان کرده برمی گردیم، ناصر خسرو گفته:روزی باد قصد داشت تاشال و عبای یک فرد روحانی را بردارد، ولی با وزیدن باد آن روحانی شال و عبای خود را محکم گرفت و باد نتوانست کاری از پیش ببرد، آفتاب گفت: صبرکن تا من این کار را انجام دهم و با تمام قدرت به فرد تابید، آن روحانی رفته رفته گرمش شد و کم کم شال و عبای خود را برداشت امروزه در شهر و کشور ما همین دکترین درحال اجرا است. با استفاده از موبایل‌ها یی که در دست یکایکبچه‌های ما می‌باشد و با استفاده از برنامه‌های مختلف تلگرام، وایبر و .. در بحث‌های مختلف آن‌ها را وارد می‌کنند مثلا در زمان سیل یا زلزله، در شبکه‌های اجتماعی وارد می‌شوند که مثلا فلان ارگانی خوب کار کرده و فلان ارگانی خوب کار نکرده و قصد و هدف آن‌ها ایجاد دو دستگی در کشور و بین مردم خودمان می‌باشد همچنین شبهاتی در مورد پیاده روی اربعین و ... وارد می‌کنند، یعنی آرام آرام و نرم نرمک بر روی اعتقادات مردم کشور ما کار می‌کنند و ما باید مواظب باشیم تا این موضوعات در بین بسیجیان رایج نشود .
وی ادامه داد: حرف ما این نیست که بسیجی از شبکه‌های اجتماعی یا بسیاری از امکاناتی که در جامعه وجود دارد مثل پارکها، تفرجگاه‌ها و ... استفاده نکند باید استفاده صحیح از هرکدام را بلد باشد .
وی در ادامه گریزی به عملکرد پایگاه‌ها زد و گفت: تا زمانی که پایگاه‌ها در مساجد بود عملکرد آن‌ها و بازدهی بهتری هم داشتند، ولی از زمانی که پایگاه‌ها به حصار پایگاه رفتند و عملکردشان در مساجد کمرنگ شد نتیجه و بازدهی خوبی نیز نداشتندو فرماندهان پایگاه‌ها باید دوباره، پایگاه‌ها را به مساجد بیاورند و مسجد محوری را مبنای کار‌های خودشان قرار دهند.
ارسال نظرات