نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در یادواره شهدای مدافع حرم با حضور خانواده شهید محسن حججی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر گفت: شهدا گل هایی هستند که از شجره طیبه سیدالشهداء (ع) شکوفا شده اند.
کد خبر: ۸۹۵۱۶۹۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت اللّه غلامعلی صفایی بوشهری اظهار کرد: استان بوشهر از دیرباز هم خود شهید پرور بوده و هم میزبان خوبی برای رزمنده ها و خانواده های شهدا بوده است که این خود افتخاری برای این استان است.

وی در ادامه با اشاره به توصیف شهدا در قرآن، تصریح کرد: خداوند متعال در قران کریم به 2 ممنوعیّت در قبال شهدا اشاره کرده است که یکی از این موارد این است که به هیچ عنوان کسی نباید گمان کند که شهدا با شهادتشان، نابود می شوند بلکه شهید با شهادتش، زندگی جاودانه ی آسمانی خود را شروع می کند.

صفایی بوشهری افزود: ممنوعیّت دیگری که قرآن کریم در قبال شهدا عنوان کرده است این است که هیچ کس نباید به زبان بیاورد که شهید با شهادتش پایان پذیرفته است چرا که شهید، زنده آسمانی است و به همین علّت است که شما الان می بینید که در این فضای نورانی و در هفته بسیج با شکوه فراوان از خانواده محترم شهید حججی استقبال می شود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات