خبرهای داغ:
استاندار قم با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت هفته بسیج، تأکید کرد: بسیج توانمند، پس از دوران دفاع مقدس حضوری موثر در عرصه‌های مختلف کار و تلاش و سازندگی داشته و با تربیت نیرو‌های متعهد و متخصص دربدنه‌های اجرایی، زمینه پیشرفت و بالندگی روزافزون کشور را فراهم کرده است
کد خبر: ۸۹۵۱۷۷۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
«پيام استاندار قم به مناسبت هفته بسيج»
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن پیام استاندار قم به مناسبت هفته بسیج به شرح زیر است:
بسم تعالی
 
پنجم آذر یادآور تشکیل بسیج می‌باشد. نهاد ارزشی و مردمی‌ترین نهادی که به عنوان پشتوانه قدرتمند کشور و یادگار ماندگار امام راحل و عظیم الشأن، از همان روز‌های نخست شکل گیری مقتدرانه و با صلابت در خط مقدم صیانت و پاسداری از اصول، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی قرار داشته و در این راه، سرافرازانه از آزمون‌های سخت و سرنوشت ساز بیرون آمده است.

تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی، سرشار از صحنه‌های حماسی و سرنوشت سازی است که نقش مهم و تأثیر گذار بسیج و شجاعت بسیجیان شجاع و فداکار همچون نگینی درخشان بر تارک آن می‌درخشد. از دوران دفاع مقدس که اوج جانفشانی و مجاهدت دلاورمردان بسیجی در آن جلوه گری می‌نماید تا عرصه عمران و آبادانی کشور، همگی شاهد حضور فداکارانه بسیج است.

بسیج توانمند، پس از دوران دفاع مقدس نیز حضوری موثر در عرصه‌های مختلف کار و تلاش و سازندگی داشته و با تربیت نیرو‌های متعهد و متخصص دربدنه‌های اجرایی، زمینه پیشرفت و بالندگی روزافزون کشور را فراهم کرده است و امروز با گذشت سال‌ها از شکل گیری بسیج، توانمندی‌های عظیم و قابل تحسین این نهاد، بیش از پیش موجبات افتخار و سربلندی نظام و انقلاب اسلامی و ترس و وحشت دشمنان را به دنبال داشته است.
ضمن گرامیداشت هفته بسیج، این مناسبت بزرگ را به همه بسیجیان سرافراز و دلاور تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی را مسالت دارم.


سید مهدی صادقی
استاندار قم
ارسال نظرات
پر بیننده ها