پیدایش پدیده شوم و خبیثانه داعش در کشورهای اسلامی با هدف جنگ افروزی وسیع و سلب اتحاد در جهان اسلام توسط صهیونیزم جهانی و شیطان بزرگ، جنایات بسیار دردناک و تاسف بار و غم انگیزی آفرید به طوری که قلوب مسلمانان و همه انسان های آزادیخواه در سراسر جهان را جریحه دار کرد.
کد خبر: ۸۹۵۱۷۸۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، این فتنه پیچیده و نیرنگ شیطانی که با مدیریت مزدوران شیطان صفت و ایادی استکبار و اسرائیل غاصب و عناصر الحادی یعنی شجره خبیثه داعش خرابی های بسیاری در کشورهای اسلامی عراق و سوریه بوجود آورد و موجب ریختن خون هزاران نفر مرد و زن بی گناه اعم از کودک و جوان و نوجوان شد.

ولی پیروزی رزمندگان و غیور مردان جبهه مقاومت در آخرین قلعه داعش(بوکمال) و سرنگونی کامل این شجره خبیثه ملعونه هیمنه پوشالی و ابهت سراب مئابانه استکبار جهانی را فرو ریخت و باردیگر قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سراسر جهان آشکار ساخت.

لکن در نتیجه پایداری و مقاومت  و اتحاد و همدلی غیور مردان جبهه مقاومت و رزمندگان حزب الله و جوانان حشد الشعبی و سپاه همیشه سرافزاز اسلام  نصرت الهی و امدادهای غیبی باردیگر بر مصداق نص صریح آیه قرآنی؛ «واعدو ولهم ماستطعتم من قوه و من رباط الخیل ترهبون به عدوالله وعدوکم قوام و دوام» بخشید .

حرکت های کثیف و ددمنشانه استکبار جهانی در طول سال های اخیر در قالب سناریوهای پیچیده هر چند موجب بوجود آمدن مشکلاتی در جهان اسلام شده ولی رهبری های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای(مدظله)  همیشه تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده است.

 عنایات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم درگذر انقلاب اسلامی ایران از فتنه ها ی پیچیده و سرنوشت ساز تاریخی و غلبه بر انواع تهدیدات و نیرنگ های دشمنان و جانفشانی و پایمردی خالصانه رزمندگان غیور جبهه مقاومت در سرنگونی داعش به برکت خون پاک و مطهز شهدای مدافع حرم نوید بخش آینده ای درخشان در مسیر حرکت شتابان و پیروزی های پی درپی انقلاب اسلامی در رسیدن به قله های اقتدار و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان است.

   امروز فرهنگ مقاومت و پایداری با تاسی از آموزه های اسلامی انقلاب اسلامی را به قله های افتخار و اقتدار سوق داده است. حرکت غرورآفرین رزمندگان جبهه مقاومت در سرنگونی داعش نمونه بارزی از قدرت لایزال الهی بود که خداوند متعال آن را به عنوان حجتی روشن از عظمت و قدرت اعجاز آفرین انقلاب اسلامی برای جهانیان روشن ساخت.

 و صد البته این پیروزی غرورآفرین و تحسین برانگیز سپاه اسلام برای همیشه و تا پایان تاریخ مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی و ایادی حلقه بگوش و شیطان صفت آن ها زد که دیگر رجزخوانی نکرده و اشعار مهمل وی اوه نسرایند چراکه وعده قرآنی همین است؛ «ان حزب الله هم الغالبون» بنابراین این پیروزی بزرگ و افتخارآمیز را به امت حزب الله و محضرمبارک حضرت بقیه الله العظم و نایب برحقش حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای(مدظله) و سردار پر افتخار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و تمامی غیور مردان جبهه مقاومت تبریک و تهنیت عرض کرده  و با تاسی  از وصیت نامه الهی و سیاسی حضرت امام خمینی(ره) اعلام می داریم که اگر جهانخواران بخواهند در مقابل دین ما بیاستند ما در مقابل دنیای آن ها خواهیم ایستاد یا همه آزاد می شویم و یا به آزادی بزرگتری که شهادت است می رسیم در هر دو حال موفقیت از آن ماست.

رضا رجبی

ارسال نظرات
پر بیننده ها