امام جمعه شبستر بسیج را حقیقتی وصف ناپذیر و فراتر از زمان و مکان توصیف کرد و همه امدادها و نصرت های غیبی الهی در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی ایران را به برکت وجود سنگر مقدس بسیج دانست.
کد خبر: ۸۹۵۱۷۸۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربیجان شرقی، حجت الاسلام محمد زاده گفت: امروز بسیج دهها میلیونی در سایه عنایت خدا و به برکت خون شهیدان افق های روشنی را در مسیر پیشرفت و حرکت انقلاب اسلامی به قله کمال و ترقی ترسیم کرده و دنیای استکبار را به چالش کشانده است.
وی افزود: امروز به برکت بسیج امدادهای غیبی الهی همواره پشت سر انقلاب اسلامی است بنابراین استکبار جهانی همواره در کمین است تا در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی ایران فتنه های پیچیده و منحرف کننده و تاثیر گذار قرار دهد.

مسیر پیشرفت انقلاب به برکت وجود سنگر بسیج است
حجت الاسلام محمد زاده بر ارتباط عمیق قلبی و معرفتی با معارف اسلامی و دشمن شناسی و دشمن ستیزی وسیع و افزایش بصیرت دینی و انقلابی برای خنثی سازی و بی اثر نمودن نقشه های دشمن تاکید کرد.
امام جمعه شبستر اضافه کرد: ثمرات بسیج در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران همواره مشهود است و همیشه بسیج فتنه های پیچیده دشمن را نقش بر آب کرده است.

مسیر پیشرفت انقلاب به برکت وجود سنگر بسیج است

وی نابودی جرثومه پلید و خبیث داعش در ابوکمال به همت رزمندگان جبهه مقاومت را حرکتی غرور آفرین و امیدافزا دانست و اظهارداشت: همه حرکت های آزادیخواه و نهضت های آزادی بخش در کشورهای لبنان و سوریه و عراق و افغانستان و پاکستان به برکت شجره طیبه بسیج و فصلی جدید در مسیر صدور انقلاب اسلامی ایران به عالم است و انشالله در آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی و به ثمر نشستن کامل شجره طیبه بسیج در سراسر جهان خواهیم بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها