فرمانده سپاه کلیبر در جمع ائمه جماعت، هیات امنا مساجد و فرماندهان پایگاه و بسیجیان حوزه خاتم الانبیا آبش احمد با تبریک هفته بسیج و پیروزی رزمندگان اسلام بر تکفیری ها گفت: هفته بسیج یادآور رهنمود های امام راحل است که با تدابیر ایشان برای پاسداشت از ارزش های اسلامی و حفظ نظام، ارتشی از قلب مردم در پنجم آذر ماه 96 تشکیل یافت.
کد خبر: ۸۹۵۱۷۸۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین حاتمی افزود: ما باید با خط مشی که حضرت امام راحل به ما نشان داده هسته مقاومت بسیج را در سطح جهان اسلام تشکیل بدهیم همانطور که پس سال ها از پایان جنگ تحمیلی تروریست تکفیری داعش به مرز کشور ما نزدیک شد با تدابیر رهبر فرزانه انقلاب و با همت هسته مقاومت بسیج بار دیگر اهداف شوم استکبار جهانی  در راس آن امریکا اسرائیل و سعودی ها خنثی و دهانشان را به خاک مالیدیم.

وی ادامه داد: ما باید به جهانیان ثابت کنیم به خاطر ابقای بشریت در نبرد حق علیه باطل و با پاکسازی شجره خبیثه داعش خدمتی بیش از پیش به بشریت است که آن را مدیون مدافعان حریم ولایت و شهدای مدافعان حرم و با یاری مردم همیشه در صحنه ایران که با کمک های نقدی و غیرنقدی حمایت خود را از رزمندگان اسلام نشان دادند.

حاتمی اظهار داشت: بسیج لشگر مخلص خداست همانطور که در دوران دفاع مقدس این را ثابت کرده و برخی ها گفتند پرونده بسیج باید مختومه بشود در حالی که بسیج زاییده جنگ است پس از جنگ هم در دفاع از ارزش های اسلام و حفظ آرما نهای نظام اسلامی پایبند بوده است.

وی خاطر نشان کرد: مسجدها را نباید خالی بگذاریم مسجد محل وفاق و همدلی است و باید جایگاه تاریخی خود را پیدا کند چراکه مساجد پر رونق سنگری برای اسلام است که نباید پشت این سنگر را خالی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها