ویژه گی بسیج قابلیت دفاعی در همه عرصه های نظام اسلامی است

حجه الاسلام غلامی یادآور شد: قابلیت دفاعی کشور ما بسیج است که هنر امام (ره) بود که از قرآن بهره گرفته شده است، بسیج نیروی آماده برای همه عرصه هایی که دشمن ممکن است از آنها به ما ضربه وارد کند می باشد.
کد خبر: ۸۹۵۱۸۱۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه گلوگاه، یادواره شهدای بسیج کارمندی به همت بسیج ادارات سپاه ناحیه گلوگاه و محوریت شرکت گاز در روز چهارشنبه 1/9/96 دومین روز هفته بسیج در مسجد علوی شهرستان برگزار گردید.

این مراسم با حضورکارمندان ادارات شهرستان، مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرماندهی سپاه ناحیه گلوگاه و سخنرانی حجه الاسلام والمسلمین غلامی مسئول دفتر  نمانیدگی ولی فقیه در سپاه کربلا  برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد شهدای بسیجی کارمندی بیان داشت:

انواع تهدیدات  از طرف دشمنان و مولفه های قدرت مورد بحث است. هم تهدید خارجی و هم داخلی  که به سخت و نیمه سخت و نرم قابل تقسیم است.

حجه الاسلام غلامی افزود: تهدیدات به 5 نوع تقسیم می شوند: 1- امنیتی مثل شورشها  2- نظامی یعنی جنگ راه می اندازند  3- اقتصادی مثل تحریم ها که هنوز وجود دارد  4- فرهنگی که همان جنگ نرم است  5- سیاسی.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا بیان کرد: ما در معرض همه این تهدیدات قرار گرفتیم و از اول انقلاب تهدید سیاسی داشتیم.

 وی گفت: ملتی که ایمانش قوی باشد و شهادت را بزرگترین سعادت خود بداند برترین مولفه قدرت را دارا ست، لذا در تهاجم فرهنگی تمام اقشار مردم مورد هجمه هستند.

وی درادامه اظهار داشت: مولفه رهبری یکی از هجمه هایی بود که دشمن برای فاصله انداختن بین امام و امت وارد عمل شد، نخبگان و خواص حلقه وصل امام و امت هستند، وحدت و یکپارچگی مولفه دیگر کشور ماست.

حجه الاسلام غلامی یادآور شد: قابلیت دفاعی کشور ما بسیج است که هنر امام (ره) بود که از قرآن بهره گرفته شده است. بسیج نیروی آماده برای همه عرصه هایی که دشمن ممکن است از آنها به ما ضربه وارد کند می باشد.

در پایان مراسم با مداحی برادر محمد قدسی به پایان رسید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها