فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ در گفتگو با بسیج ؛
حاجی محمدی گفت: انقلابی بودن و انقلابی ماندن و در مسیر ولایت حرکت کردن از شاخصه های اصلی بسیجیان است و عمل بسیجی وار به فرمایشات رهبری فرزانه انقلاب تنها راه برون رفت از مشکلات موجود می باشد.
کد خبر: ۸۹۵۱۸۲۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمدعلی حاجی محمدی فرماندهی سپاه ناحیه ساوجبلاغ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: امروز آوازه بسیج در تمام دنیا برتن دشمنان نظام اسلامی لرزه انداخته و موجبات سربلندی و عزت کشور عزیزمان ایران اسلامی را محیا کرده است .

 امروز آوازه بسیج در تمام دنیا برتن دشمنان لرزه انداخته است

وی بسیج را افراد برگزیده ای از یک ملت خواند و گفت: برای حفظ ارزش های اسلامی بدون توقع تلاش می کنند و نتیجه این فداکاری ها امنیت پایدار در نظام اسلامی است.

حاجی محمدی انقلابی بودن و انقلابی ماندن و در مسیر ولایت حرکت کردن را از شاخصه های اصلی بسیجیان برشمرد و تاکید کرد: عمل بسیجی وار به فرمایشات رهبری فرزانه انقلاب  تنها راه برون رفت از مشکلات موجود می باشد.


فرماندهی سپاه ناحیه ساوجبلاغ گفت: احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب، شناخت نسبت به شرایط زمان و مکان از مهمترین و بارزترین ویژگی هر فرد بسیجی است و در این راستا بسیجیان بعد از انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف وحدت همدلی را در دفاع از میهن اسلامی به ظهور رسانده اند.


حاجی محمدی عنوان نمود:امروز اگر سپاه و بسیج مایه رعب و وحشت دشمنان انقلاب و نظام شده، به دلیل ولایت‏مداری، دین‏مداری و حفاظت از ارزش‏های انقلاب و نظام است.


وی نقش و کارکردهای بسیج در عرصه های امنیتی و دفاعی، سیاسی و اجتماعی، اقتصادی و سازندگی، فرهنگی، امدادی و بهداشتی و... را با اهمیت شمرد و تاکید کرد: با توجه به عمق و گستره سازمانی در سراسر کشور و فراگیری اقشار، اصناف و آحاد مختلف جامعه، در تمامی عرصه هایی که به او میدان فعالیت داده شد، کارآمدی خود را در آن عرصه ها با صداقت و خلوص و شایستگی نشان داده است.


حاجی محمدی با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی باید هدف اصلی یک بسیجی باشد اظهار داشت: همانگونه که عرض شد بسیج نقش قابل توجهی در حوزه فرهنگی و بررسی خطر فرهنگی و شناخت دشمنان و نقشه‌های آن‌ها، داشته و با تشخیص وظیفه‌ خود بسیجی باید در عرصه فرهنگی به بنیان های فرهنگی اسلامی ایرانی بپردازد.

وی افزود: منظور از فعالیت فرهنگی و رشد فرهنگی در تفکر بسیجی روشن است، هرچند با القائات غرب‌زده‌ها فرهنگ نیز دارای معانی متضاد شده اما در تفکر بسیجی فعالیت فرهنگی و رشد فرهنگی به معنای شناخت بهتر اسلام و پاسداری از ارزشهای دینی و ملی است، دینی که بسیجیان جان خویش را نثار آن می‌کنند و انقلاب نیز به رهبری امام با تکیه بر اسلام و ارزش‌های آن به پیروزی رسید.


وی تصریح کرد: حرکت فرهنگی غرب‌گرا که در کشور بوجود آمده و عده‌ای آن را رهبری می‌کنند، بنیادی برای دین، انقلاب و بسیج باقی نمی‌گذارد.


حاجی محمدی در پایان عرایض خود خاطر نشان کردند: هیچ یک از این امور میسر نمی گردد مگر با مجاهدت خواص و نخبگان بسیج، اینان قادرند باعمل به رسالت توجیه، تحلیل و هدایت سیاسی خویش، وروشنگری و شفاف سازی هدفمند و به موقع منشا تحولات انقلابی والهی گردند.

 

خبرنگار: فلاحتکار

ارسال نظرات