خبرهای داغ:
مراسم یادواره شهدای محله معصومیه قم با حضور حجت الاسلام احتشام امام جمعه کاشان، خانواده های شهدای مدافع حرم، نیروهای سپاه پاسداران و بسیج و همچنین مردم شهید پرور قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۱۸۲۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۳

 

مراسم یادواره شهدای محله معصومیه قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم یادواره شهدای محله معصومیه قم  امشب در این محله با حضور حجت الاسلام علی احتشام امام جمعه کاشان، خانواده های شهدای مدافع حرم، نیروهای سپاه پاسداران و بسیج و همچنین مردم شهید پرور قم در این محله برگزار شد.

بر اساس این گزارش، امیر رزق‌آبادی سرپرست سازمان بسیج هنرمندان استان قم در این مراسم ضمن تبریک گویی به مناسبت سرنگون شدن داعش گفت:‌ امروز با افتخار می گوییم که می توانیم با امنیت به زیارت حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) برویم و این ثمره ریخته شدن خون شهیدان مدافع حرم است.

وی ادامه داد: همه ایران مدافعان حرم هستند و تا ابد اجازه نخواهند داد خطری متوجه حریم اهل بیت(ع) شود.

رزق‌آبادی در پایان خاطرنشان کرد:‌ این خوشحالی ادامه پیدا خواهد کرد تا با عنایات خداوند در آینده ای نزدیک، آزادی بیت المقدس را نیز شاهد باشیم.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام احتشام با اشاره به اینکه شهید محسن حججی نه تنها افتخار منطقه اسلامی، بلکه الگوی همه آزادی‌خواهان عالم است، عنوان کرد:‌ دقیقاً پس از گذشت چند روز بعد از جریان سلفی انداختن برخی نمایندگان مجلس با خانم موگرینی، وجهه کشور در نظر جهانیان خدشه دار شده بود که با شهادت شهید حججی، بار دیگر گوشه ای از عزت و اقتدار ایرانیان در جهان نمایان شد.

اما جمعه کاشان خاطرنشان کرد: انسان باید در برابر باطل ایستادگی کند و در این راه شخصیت های بزرگ دینی همچون امام خمینی(ره) که خالصانه به مکتب اهل بیت(ع) خدمت کردند را الگوی رفتاری خودش قرار دهد.

وی با بیان اینکه «انتخاب وسیله» دومین گام برای عاقبت بخیر شدن است، ابراز داشت: امروزه در جامعه مشاهده می شود که افراد در بعد محبت اهل بیت(ع) پیشگام هستند، اما گاهی اوقات برخی افراد هستند که در جنبه مبارزه با دشمنان اهل بیت(ع) از خود سستی نشان می دهند که نمونه بارز آن را در ابتدای ظهور داعش مشاهده می‌کنیم، چراکه برخی مسؤولان در آن زمان موافق زمین گیر کردن داعش در سوریه نبودند و این کار را بیهوده می دانستند.

حجت الاسلام احتشام افزود: رهبر معظم انقلاب تنها شخصی بودند که وسیله را تشخیص دادند و با سیاست حکیمانه خودشان داعش را در سوریه زمین‌گیر کردند و اجازه نداند پیشروی کرده و خطری متوجه کشورهای اسلامی به ویژه ایران عزیز شود.

گفتنی است، گروه رزم نوازان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در این مراسم نوای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران را نواختند و همچنین علی سامانلو فرزند شهید مدافع حرم در این یادواره به متن خوانی پرداخت./841/پ۲۰۲/ی

 
 
ارسال نظرات