فرمانده سپاه بیجار در دیدار با دانش آموزان بسیجی.
فرمانده سپاه بیجار در دیدار جمعی از دانش آموزان بسیجی دبیرستان نمونه دولتی شهید رجایی گفت: دانش آموزان بسیجی در همه زمینه‌ها به ویژه علمی و فرهنگی باید سرآمد باشند.
کد خبر: ۸۹۵۱۸۳۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و پیروزی مقتدرانه سپاه اسلام در سرنگونی داعش خبیث جمعی از دانش آموزان بسیجی نمونه دولتی شهید رجایی با فرمانده سپاه بیجار دیدار و گفت و گو کردند.

حسن عسگری در ابتدای این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج و حلول ماه ربیع اولاول، اظهار داشت: پایان عمر داعش خبیث و پیروزی سپاه اسلام یک دستاورد بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود:نابودی داعش حکایت از قدرت جمهوری اسلامی ایران و راهبرد ایجاد امنیت و ثبات در منطقه توسط سپاه انقلاب اسلامی و مقابله جدی و قاطعانه با تروریست‌های تکفیری به سرکردگی صهیونیسم‌ها و آمریکایی‌ها دارد.

فرمانده سپاه بیجار با اشاره به فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران در ۵ آذر سال ۵۸ مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، گفت: تشکیل بسیج مستضعفین بزرگترین و تاریخی‌ترین یادگار امام راحل است که در حال حاضر به تمام اقصی نقاط جهان اشاعه پیدا کرده است.

وی به نقش بسیج در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: بسیجیان در دوران دفاع مقدس با پیروی از ولایت فقیه در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک ایران به دست دشمنان بیفتد.

عسگری تصریح کرد: دانش آموزان بسیجی باید در نهادینه کردن ارزش‌های دینی در مدارس تمام سعی و تلاش خود را بکار بگیرند.

ترس دشمنان انقلاب از تفکر بسیجی است

فرمانده سپاه بیجار با تاکید بر اینکه بعد از دوران دفاع مقدس فقط ماموریت‌های بسیج عوض شد، اعلام کرد: ترسی از امروز دشمنان از انقلاب اسلامی ایران دارند ترس از موشک و سلاح‌های پیشرفته نظامی نیست بلکه ترس از تفکر بسیجی است که این موشک‌ها را ساخته است.


وی در پایان سخنان خود یادآور شد: دانش آموزان بسیجی باید در تمامی زمینه‌ها به ویژه علمی و فرهنگی سرآمد و الگو برای سایر دانش آموزان باشد.

در ادامه این دیدار چند از نفر از دانش آموزان به بیان مشکلات قشر دانش آموزی پرداختند و آمادگی خود را برای حضور در استان زلزله زده کرمانشاه جهت یاری به هموطنان داغ دیده اعلام کردند.

لازم به ذکر است مدیر دبیرستان نمونه دولتی شهید رجایی به نمایندگی از دانش آموزان با اهداء لوح تقدیر از زحمات فرمانده سپاه بیجار قدردانی کرد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات