خبرهای داغ:
مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه و بسیجیان نخبه بخش کوهین با حضور سردار اهوازیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۱۸۳۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه و بسیجیان نخبه بخش کوهین با حضور سردار اهوازیان از فرماندهان قرارگاه نصرت، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین ، شهردار کوهین و دیگر مسوولین در مسجد این شهر برگزار شد.

سردار اهوازیان از فرماندهان قرارگاه نصرت در این مراسم با تبریک هفته بسیج و تقارن آن با پیروزی رزمندگان اسلام بر گروهک های تروریستی داعش اظهار داشت: امروز شاهد پیروزی های شیرین جبهه مقاومت در مقابل استکبار هستیم، کشور عراق و سوریه که ۸۰ درصد آن تحت اشغال تروریست ها بود به برکت بسیج مردمی و حضور مدافعان حرم این کشورها از لوس گروهک ها خالی شدند.

وی خاطر نشان کرد: رزمندگان ما هر کدام ستاره درخشانی هستند در آسمان تشیع، این رزمندگانی که برای دفاع از حریم آل الله و دین از جان و مال خویش گذشتند تا ما امروز مزه پیروزی را بچشیم.

اهوازیان بیان کرد: بسیج شجره طیبه صالحین است که با کمترین امکانات و تجهیزات دست به بزرگترین کارها می زنند، بسیجیان خالص به دور از تملقات دنیوی و دارای تقوای الهی هستند.
یادگار هشت سال دفاع مقدس گفت: متاسفانه برخی افراد و گروه ها هستند که به راه شهیدان و مدافعان حرم توهین میکنند که باید پاسخ دندان‌شکن به هر کس که به شهید و خط ولایت اهانت می‌کند بدهیم، کسی مثل صدام به کفرش ایمان داشت اما برخی به ایمان خود شک دارند، مسئولین بی‌بصیرت ضد ولایت در مقابل خون شهدا ایستادگی می‌کنند.

وی دشمن شناسی را یکی از شرایط بصیرت عنوان کرد و افزود: علت توهین به خون شهدا غفلت ما است که از خون شهید پاسداری نکردیم، دفاع از شهید دفاع از ولایت و دفاع از امام زمان(عج) است.

اهوازیان اظهار کرد: دشمن به شهدا ما ایمان دارد، باید بر دهان یاوه‌گویانی زد که قصد تبدیل الگو‌ها به عبرت و عبرت‌ها به الگو را دارند و باید بر دهان کسانی زد که جای جلاد را با شهید عوض می‌کنند.

یادگار دفاع مقدس در خاتمه عنوان کرد: باید از صداقت شهدا و رزمندگان پاسداری کنیم. بصیرت افزایی جهاد اکبر است و از داعش‌کشی واجب تر است.

4001/پ30/ب

در پایان مراسم از بسیجیان نمونه و نخبگان بسیجی بخش کوهین تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها