مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرلنگه:
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه گفت: یکی از ابزارهای پیروزی در برابر دشمنان نیروی انسانی است.
کد خبر: ۸۹۵۱۸۳۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عمرانی امشب در جمع پرسنل گروه مهندسی شهدای خلیج فارس، اظهار کرد: از صدر اسلام تا کنون دشمنان از هر فرصتی برای ضربه‌زدن به امت‌اسلام استفاده کرده‌اند ، پیامبر اسلام (ص) با نگاهی عمیق و دقیق تمام روزنه‌ها را به روی دشمنان می‌بندد و همه مسلمانان را به تکثیر اولاد تشویق می‌کند چرا که یکی از ابزارهای پیروزی در برابر دشمنان نیروی انسانی است.

وی افزود: مقام معظم‌رهبری نسبت به روند کاهش جمعیتی ایران اسلامی دغدغه دارند  و در یکی از سخنرانی‌های خود فرمودند، جمعیت جوان و با نشاط و تحصیل کرده یکی از عامل‌های مهم پیشرفت کشور است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه  تصریح کرد: اینکه جلوی رشد جمعیت باید گرفته شود و افزایش جمعیت خطرناک است نیرنگ استعماری است که غربیان به کار بردند.

عمرانی یادآور شد: بهترین راهکار افزایش جمعیت، پیراستن جامعه از توهم  فقر است اگر  مردم معتقد باشند خدا ضامن روزی است ترس از فقر معنا ندارد.

ارسال نظرات