کامل یعقوبی گفت: تقویت باورهای فرهنگی و اجتماعی در گروی مصرف کالای ملی است که می تواند آثار تحریم های جهانی را در ابعاد مختلف کاهش دهد. از اینرو حمایت از تولید ملی الگویی عینی برای سایر کشورهای مسلمان است.
کد خبر: ۸۹۵۱۸۷۲
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۸

کامل یعقوبی فعال بسیجی و اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج اظهار داشت: تولید ملی می تواند در گسترش و تقویت همبستگی های فرهنگی و اجتماعی داخل کشورمان به واسطه مصرف محصولات ملی و محلی نقش داشته باشد.

وی با بیان اینکه تولید ملی می تواند اعتماد به نفس ملی را افزایش دهد افزود: تقویت باورهای فرهنگی و اجتماعی در گروی مصرف کالای ملی است که می تواند آثار تحریم های جهانی را در ابعاد مختلف کاهش دهد. از اینرو حمایت از تولید ملی الگویی عینی برای سایر کشورهای مسلمان است.

یعقوبی خاطر نشان کرد: ترویج تولید ملی دربرگیرنده تقویت باورهای اسلامی ، ایرانی و ملی است و وابستگی های فرهنگی و اجتماعی به بگانه را کاهش می دهد از سوی دیگر آثار مخرب مصرف کالاهای خارجی بواسطه مصرف تولیدات ملی ممانعت می شود.

این نخبه کارگری در پایان افزود: مصرف تولید ملی می تواند فرهنگ سازی کار و تلاش و خدمت بیشتر به کشور را برای نسل حاضر و نسل های آینده حفظ کند.

ارسال نظرات