خبرهای داغ:
راهبرد مقابله با آمریکا اشاعه تفکر بسیجی در تمام سطوح است آمریکا شیطان بزرگ است وبرای مقابله با آن لشگر مخلص خدا باید هرچه بیشتر به تقوا مجهز شود تا بتواند زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) باشد.
کد خبر: ۸۹۵۱۸۸۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، نشست بصیرتی پایگاه مقاومت طفلان مسلم(ع) حوزه شهید بابایی با محوریت آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند با حضورداود بهرامی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین و جمعی از بسیجیان این حوزه برگزار شد.

بهرامی ضمن تبریک هفته بسیج وحلول ماه ربیع الاول و پیروزی های اخیر محور مقاومت بیان کرد: این پیروزی های ارزشمند ثمره رشادت و وجود تفکر بسیجی دلاور مردانی است که برای حفظ دین و حمایت از مظلومان همت کرده اند.

وی ضمن تشریح فلسفه تشکیل بسیج٬ این نهاد ارزشمند را الگویی جهانی در تعاریف حضرت امام خمینی(ره) دانست و تاکید کرد: امروز الگوی موفق صدور انقلاب اسلامی در بسیج متجلی شده است و پیروزی های جبهه حق علیه کفر مبین این امر است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) تصریح کرد: در ابتدای بحران سوریه زمانی که مقامات نزد مقام معظم رهبری حضور یافتند ایشان کلید نجات بخش این بحران را تشکیل بسیج مردمی با تقویت اعتقادات راسخ دانستند و ما امروز شاهد موفقیت این الگو و قدرتمندی محور مقاومت بیش از پیش هستیم.

بهرامی ادامه داد: با آمدن نام بسیج برخی صرفا تصور نهادی نظامی پیدا می کنند که مخصوص زمان جنگ است اما باید بدانند که علاوه بر این موضوع٬ امروز عرصه جنگ گسترده تر و وظایف بسیج به عنوان لشگر مخلص خدا در برابر هجمه طاغوت ها بیشتر وسنگین تر است.

وی گفت: تعریف بسیج از دیدگاه امام خمینی(ره) به عنوان لشگر مخلص خدا تعریفی جامع است که نشان می دهد آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند چرا که آمریکا اگر می توانست شاه را نگه می داشت.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین با اشاره به تفکرات صهیونیست ها و معرفی خود به عنوان نژاد برتر به برتری جویی این قوم اشاره نمود و اظهار کرد: صهیونیست ها خود را اشرف مخلوقات و مسلمین را حیواناتی وحشی می دانند که خدا به برکت یهود آنان را به صورت انسان در آورده است و بقیه اقوام غیر یهود باید خدمت گزار آنان باشند. برمبنای همین هم در فیش حقوقی مستشاران آمریکایی قبل از انقلاب حقی به نام حق توحش گرفته می شد.

بهرامی افزود: این بزرگترین توهین به ملت ایران بود که شاه آن را پذیرفته بود.امروز هم در آمریکا هر کس حتی نامزد ریاست جمهوری می شود باید حفظ وتامین منافع رژیم صهیونیستی را تضمین کند و آن هارا به رسمیت بشناسد. امام با آگاهی وشجاعت خود ضمن روشنگری میان مردم علم مبارزه برای نجات ملت ایران و جهان را برافراشت و با اعتقاد راسخ تاکید نمود که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی یادآور شد: راهبرد مقابله با آمریکا اشاعه تفکر بسیجی در تمام سطوح است آمریکا شیطان بزرگ است و برای مقابله با آن لشگر مخلص خدا باید هرچه بیشتر به تقوا مجهز شود تا بتواند زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) باشد.

گفتنی است درپایان برنامه مجتبی فیضی کلاسی مسئول امور فرهنگی گزارشی از اقدامات انجام شده پایگاه ارائه نمود.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها