سرهنگ دوم پاسدار محمد جعفری طی سخنانی به اهمیت تربیتی و آموزشی کودکان در جامعه اشاره کرد و گفت : آینده کشور در دستان همین کودکان هست ؛ لذا همه ما مخصوصا اولیا و مربیان این کودکان موظفیم تلاش مضاعفی در امر تربیت و آموزش و آموزه های دینی آنان داشته باشیم .
کد خبر: ۸۹۵۱۹۰۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، با حضور سرهنگ دوم پاسدار محمد جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رامسر ؛ همایش ۱۰۰ کودک بسیجی در نمازخانه سپاه رامسر برگزار گردید .
در سومین روز از هفته بسیج که بنام بسیج ؛ اعتلای فرهنگی و اجتماعی نامگذاری شده بود ؛ همایشی تحت عنوان ۱۰۰ کودک بسیجی با شرکت کودکان مهد کودک های شهرستان رامسر به همراه مربیانشان برای دومین سال پیاپی در نماز خانه سپاه ناحیه این شهرستان با مشارکت اداره بهزیستی و حوزه مقاومت بسیج الزهراء(س) رامسر باحضور سرهنگ دوم‌ پاسدار محمد جعفری فرماندهی ناحیه مقاومت ودکتر ولی شمس رییس اداره بهزیستی شهرستان رامسر باشکوه خاصی برگزار گردید.
در این همایش سرهنگ دوم پاسدار محمد جعفری طی سخنانی به اهمیت تربیتی و آموزشی کودکان در جامعه اشاره کرد و گفت : آینده کشور در دستان همین کودکان هست ؛ لذا همه ما مخصوصا اولیا و مربیان این کودکان موظفیم تلاش مضاعفی در امر تربیت و آموزش و آموزه های دینی آنان داشته باشیم .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رامسر در ادامه افزود:کودکان و نوجوانان سرمایه آینده کشورند پس ما باید از هم اکنون برای این کودکان و نوجوانان برنامه ریزی درستی داشته باشیم .
در بخش دیگر این همایش دکتر ولی شمس رییس اداره بهزیستی رامسر هم به ایرادسخنرانی پرداخت ؛ ناطق در سخنان خود به مربیان در قصه گویی های خود الگو برداری از قهرمان واقعی کشور و دینی (دین اسلامی ) تاکید و نمود و گفت . مربیان نباید در قصه گویی های خود الگو برداری از قهرمانان خیالی و یا غربی استفاده کنند وذهن و فکر کودکان را به سمت و سوی رویا پردازی سوق دهند بلکه باید مربیان عزیز با آموزه های دینی و قهرمانان واقعی کشور و یا از قهرمان دینی ما استفاده بهینه نمایند .
این همایش که همراه باجشن و شادی و قصه گویی بود که درپایان هم به کودکان آموزشگاههای مهدکودک شرکت کننده لوح یادبود همراه با جوایز اهداشد .
روایت تصویر مراسم

ارسال نظرات
پر بیننده ها