یادواره شهدای بسیج دانش آموزی عشایری در کلیبر برگزار شد

به مناسبت هفته مبارک بسیج و به همت واحدهای بسیج دانش آموزی عشایری کلیبر یاد و خاطر دانش آموزان شهید عشایر و 36000 شهید دانش آموز بسیجی گرامی داشته شد.
کد خبر: ۸۹۵۱۹۰۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خداآفرین با اشاره به جنگ نرم دشمنان اسلام، افزود: امروزه دشمنان قصد دارند ایثار و شهادت و روحیه شهادت طلبی را در بین جوانان از بین ببرند تا جوانان امروز روحیه دفاع از اسلام را نداشته باشند و این امر نیاز به هوشیاری و هوشمندی دانش آموزان آینده سازان جامعه هستند دارد و در این راه باید تلاش بیشتری صورت پذیرد.

حجت الاسلام غفاری همچنین با اشاره به وصیت دانش آموز شهید جمال علیزاده خاطر نشان کرد: اکثر شهدا اطاعت از امام را به ما یادآور شده اند، این شهید نیز در پایان وصیت نامه اش نوشته است؛ «امام را فراموش نکنید و مرگ بر  آمریکا یادتان نرود . این راه راست است که شهدا به ما نشان داده اند».

یادواره شهدای بسیج دانش آموزی عشایری در کلیبر برگزار شد

 یوسف محمودی یکی دیگر از یادگاران دفاع مقدس با اشاره به دلاورمردی های نوجوانان و دانش آموزان بسیجی در جنگ تحمیلی و بیان خاطراتی از دانش آموزان آن زمان از دانش اموزان خواست در سنگر جنگ نرم مقاوم و با استقامت باشند و در راه شکست دشمن همه توان و تلاش خود را بکار گیرند.

 فرمانده حوزه عشایری؛ شهید فهمیده نیز ضمن تبریک هفته بسیج در این یادواره گفت: راه و رسم شهادت کور شدنی نیست و دانش آموزان و فرهنگیان بسیجی همان طوری که در تحصیل و فراگیری علوم پیشتاز هستند، پیشتاز راه ایثار و شهادت نیز هستند و به جهانیان درس آزادگی و ایثار می دهند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار