خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه کلیبر در نشست روشنگری حوزه حوزه حضرت زینب(س) گفت: بسیج سرمایه تمام نشدنی نظام اسلامی است و به برکت خون شهدا این سرمایه روز به روز بیشتر و با برکت تر می شود.
کد خبر: ۸۹۵۱۹۲۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رضاپور خاطر نشان کرد: هر سرمایه ای ممکن است روزی به اتمام برسد ولی بسیج هر روز بر قدرت و توان خود می افزاید و امروز به نیروی ایمان و اعتقاد و ولایت مداری توانست فتنه سیاه داعش را از بین ببرد و این شجره خبیثه را بخشکاند.

وی حجاب را از نشانه های بارز بانوان بسیجی و هر زن مسلمان عنوان و بیان کرد: بانوان بسیجی با رعایت حجاب و پشتیبانی از رزمندگان چه در دفاع مقدس و چه در جنگ با فتنه تکفیری داعش نقش عظیمی داشته اند و امروز حجاب یکی از مستحکم ترین سنگر های دفاعی در برابر دشمنان است  و باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

بسیج سرمایه تمام نشدنی نظام اسلامی است

حجت الاسلام رضاپور با اشاره به نقشه دشمنان جهت از بین بردن بینان خانواده ها از طرق تبلیغ بی حجابی و بی بند و باری گفت: دشمنان و در راس آن استکبار تا به امروز هر راهی را برای مقابله با ایران و نظام اسلامی آزمایش کرده و شکست خورد بنابراین این بار تلاش در شکستن حریم خانواده ها با بی حجابی است و باید حجاب که دژ آهنین در مقابل دشمن است حفظ شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها