مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میرجاوه گفت:امروز به واسطه رشادت دلیرمردان و شجاعت رزمندگان ما شاهد پیروزی بزرگ جبهه مقاومت در مقابل تروریست های داعش هستیم و این ها همه به برکت خون شهداست
کد خبر: ۸۹۵۱۹۲۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرنگار بسیج از میرجاوه؛ مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام با حضور فرمانده سپاه شهرستان میرجاوه، فرماندار، امام جمعه اهل سنت و سایر مسئولین شهرستان در میرجاوه برگزار شد.

پیروزی بزرگ جبهه مقاومت در مقابل داعش به برکت خون شهداست
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه میرجاوه نیز در این مراسم اظهار کرد:مقام شهدا بسیار عالی است و با سایر اموات تفاوت دارند انقلاب ما بازتابی از انوار مطهر شهداست و این ماندگاری و صلابت انقلاب اسلامی به واسطه دلیرمردی و شجاعت شهدای ماست.
حجت الاسلام والمسلمین اکبر زاده با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز را مدیون خون شهدا هستیم، افزود: جایگاه شهدا آنقدر متعالی است که رهبر انقلاب خود را مدیون خون شهدا می‌داند و شور و اشتیاقی فراوانی در مبارزه با استکبار جهانی در جوانان به برکت خون شهدا بوجود آمده است.
وی با اشاره به پیروزی بزرگ جبهه مقاومت در مقابل داعش، خاطرنشان کرد: امروز به واسطه رشادت دلیرمردان و شجاعت رزمندگان ما شاهد پیروزی بزرگ جبهه مقاومت در مقابل تروریست‌های داعش هستیم و این‌ها همه به برکت خون شهداست.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به دنبال حکومت جهانی اسلام است، تاکید کرد: تمدن و گفتمان اسلامی باید در سراسر جهان منتشر و حاکم شود، داعش با حمایت استکبار به قتل و غارت مسلمانان پرداختند؛ آمریکا با ایجاد داعش به دنبال ایجاد اسلام هراسی در جهان بود، اما با کمک خداوند و از جان گذشتگی جبهه مقاومت و رزمندگان اسلام پیروزی نصیب مسلمانان و داعش دست پرورده آمریکا نابود شد.
ارسال نظرات