همزمان با هفته بسیج و به همت حوزه شهید برونسی شهرفریمان پایگاه مقاومت بسیج «شهید علیرضا محمدی» شهرداری فریمان با حضور امام جمعه، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فریمان، فرمانده انتظامی، شهردار و جمعی از نیروهای بسیجی شهرداری فریمان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۵۱۹۴۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در ابتدای مراسم مهندس علیرضا قلی زاده ، شهردار فریمان با تبریک هفته مقدس بسیج ، بسیج را از برکات انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد نیروهای شاغل در مجموعه شهرداری که عضو بسیج بودند تا کنون مکان خاصی در این اداره برای انجام فعالیت ها و مأموریت های خود در خصوص بسیج نداشتند که به توفیق الهی و با همکاری سپاه فریمان این فرصت فراهم شد تا پایگاه بسیج که مزین به نام شهید علیرضا محمدی از شهدای شهرداری می باشد افتتاح و در راستای اعتلای فرهنگ و تفکر بسیجی مورد بهره برداری قرار گیرد.

همچنین با حضور امام جمعه، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فریمان و فرماندهی انتظامی و جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت امام حسن عسکری(ع) در محل مسجد امام حسن عسکری (ع) شهرک سجاد شهر فریمان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در آئین افتتاحیه این پایگاه فرمانده سپاه فریمان به ایراد سخن پرداخت.
 
سرهنگ دوم پاسدار حسین شمس ضمن تبریک فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) و پیروزی محور مقاومت در پایان دادن به فتنه تکفیری داعش، این پیروزی را نتیجه اقدام انقلابی و برگرفته از روحیه بسیجی سرداران سپاه اسلام بخصوص سردار قاسم سلیمانی دانست و تصریح کرد : مردم سوریه و عراق باالگوپذیری از بسیج وتشکیل هسته های مقاومت توانستند در مقابل گروه تکفیری صهیونیستی داعش ایستادگی کنند و نقشه دشمنان را نقش برآب کنند.
 
شمس با بیان اینکه به فرموده حضرت امام(ره) مسجد سنگر است، مسجد و پایگاه بسیج در مساجد را بعنوان سنگرمقابله با تهاجم دشمنان دانست و گفت: رابطه تنگاتنگ امام جماعت، هیئت امناء و پایگاه بسیج نقش برجسته ای در اعتلای فرهنگ اسلامی و بسیجی دارد.

شایان ذکر است؛ در هفتمین جشنواره مالک اشتر سال 1395 این پایگاه بعنوان پایگاه برتر در سطح ناحیه مقاومت بسیج مورد تشویق قرارگرفت و مفتخر به دریافت لوح تقدیر از سوی فرماندهی سپاه امامرضا(ع) گردید.
 
در این رابطه بسیجی مهدی رحیمی فرمانده این پایگاه درگفتگو با خبرگزاری بسیج، علت انتخاب این پایگاه را بعنوان پایگاه برتر، همکاری و ارتباط خوب امام جماعت، هیئت امناء و بسیج اعلام کرد و بیان داشت: به یاری خداوند متعال و با همکاری امام جماعت و هیئت امناء و بسیجیان بزرگوار موفق شده ایم برنامه های محوله بسیج را با موفقیت انجام دهیم و در زمینه اعتلای فرهنگ بسیج و بسیجی با تشکیل حلقه های صالحین مستمر و تشویق و جذب نوجوانان و جوانان به مسجد و بسیج و فعالیت‌های فرهنگی مستمر در ایام و مناسبت های ملی و مذهبی نقش مهمی در مقابله با جنگ نرم دشمنان ایفا کنیم.
 
گفتنی است؛ مسجد و پایگاه بسیج امام حسن عسکری(ع) سه شهرک امام سجاد(ع) ، شهرک قائم(عج) و شهرک کارخانه قند و جمعیت بالغ بر 3000 نفری را مورد پوشش قرارداده و نقش اساسی در فعالیت های بسیجیان این محله مسکونی دارد.



ارسال نظرات