نشست روشنگری جهادی سیاسی همزمان با هفته بسیج در مسجد صاحب الزمان شهرستان میرجاوه برگزار شد
کد خبر: ۸۹۵۱۹۴۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از میرجاوه؛ نشست روشنگری جهادی سیاسی همزمان با هفته بسیج و با حضور پاسداران، بسیجیان و مسئولین شهرستان میرجاوه در مسجد صاحب الزمان این شهرستان برگزار شد.
جانشین سپاه شهرستان میرجاوه در این نشست اظهار کرد: روحیه بسیجیان باعث ایجاد روحیه نشاط در کشور است، بسیج عنصری متعلق به انقلاب و پاسدار و حافظ دستاورد‌های انقلاب است.
سرهنگ پاسدار حسین قمبری افزود: براساس فرمود: ه رهبر معظم انقلاب، تفکر بسیجی باید در کشور طنین انداز شود چرا که گسترش تفکر بسیجی باعث مصون ماندن انقلاب از آسیب هاست.
وی با اشاره به نقش مهم بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب، خاطرنشان کرد: بسیجیان در طول سال‌های پس از انقلاب با اخلاص و بصیرت، به دنبال پیشبرد اهداف انقلاب بودند و در جریان فتنه ۸۸ بسیج با بصیرت وارد عمل شد و جریان فتنه را در نطفه خفه کرد.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه میرجاوه نیز در این نشست سیاسی بیان کرد: خاورمیانه در یک پیچ تاریخی قرار دارد و امروز مشکلات پیش روی مسلمین در حال رفع است و جبهه نیرو‌های اسلامی توانستند در مقابل تروریست‌های داعش پیروز شده و به اهداف خود برسند و شجره خبیثه داعش را درهم بکوبند
حجت الاسلام والمسلمین اکبر زاده با بیان اینکه امروز شاهد پیروزی جبهه مقاومت در مقابل داعش هستیم، افزود: هدف از راه اندازی داعش و گروهک‌های تروریستی به گفته حامیان آنها، مقابله با نفوذ ایران در منطقه خاورمیانه ازطریق تضعیف بازوان اجرایی جمهوری اسلامی ایران است.
وی خاطرنشان کرد: هدف استکبار جهانی از ایجاد گروهک‌های تروریستی و ایجاد آشوب در خاورمیانه، ایجاد حاشیه‌ای امن برای اسراییل است، آنان با ایجاد داعش، ذهن ملت‌های جهان را از جنایات اسراییل دور کرده و به داعش معطوف کردند.
وی با اشاره به جنایات و بدعت‌های داعش در عراق و سوریه، تاکید کرد:داعش به دنبال اشغال کشور‌های اسلامی از جمله ایران و تشکیل حکومت بود که با تلاش‌های سپاه پاسداران و امداد‌های خداوند به اهداف خود دست نیافت.
حجت الاسلام والمسلمین اکبرزاده با اشاره به تحولات منطقه، اذعان کرد: جنایات یمن، تجزیه کردستان عراق، فتنه‌های لبنان ناشی از سیاست‌های استکبارجهانی برای نفوذ در خاورمیانه است.
ارسال نظرات