جانشین سپاه ناحیه درگز بیان داشت: فرهنگ بسیج عامل پیروزی علیه داعش بود.
کد خبر: ۸۹۵۱۹۵۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، غلامحسن پلگردی با تبریک هفته‌ بسیج و پیروزی جبهه مقاومت علیه گروهک تروریستی داعش گفت: حضور فرهنگ بسیجی و لبیک به ندای رهبری عاملی برای اتحاد و مقابله با داعش شد و توانست این گروهک دست نشانده آمریکا و اسرائیل را سر جای خود بنشاند و از صحنه خارج کند.

سرهنگ دوم پاسدار غلامحسن پلگردی با حضور در یادواره شهدای ۳۶۵ شهید شهرستان گفت: شجره طیبه بسیج که با فرمان رهبر کبیر انقلاب در پنجم آذر ماه ۱۳۵۸ شکل گرفت تا به امروز توانسته است دستاورد‌ها و خدمات ارزنده‌ای را برای انقلاب و ملت ایران و دیگر ملت‌های آزادی خواه به ارمغان آورد.

وی افزود: همگان شاهد اند که حضور بسیج در میدان‌های نبرد هشت سال دفاع مقدس کمر دشمن را شکست و دشمن را به زانو درآورد.

پلگردی گفت: حضور بسیج تنها به دفاع مقدس ختم نشد بلکه پس از آن نیز با حضور در صحنه‌های سازندگی و خدمت رسانی به پیش رفت انقلاب و نظام اسلامی خدمات ارزنده‌ای را نثار کرده است.

وی به حضور فرهنگ بسیج در جنگ‌های نیابتی سوریه و عراق اشاره کرد و گفت: حضور فرهنگ بسیجی و لبیک به ندای رهبری اصلی‌ترین عامل برای اتحاد و مقابله با داعش شد و توانست این گروهک دست نشانده آمریکا و اسرائیل را سر جای خود بنشاند و از صحنه خارج کند.

جانشین سپاه درگز گفت: پیام تبریک سردار قاسم سلیمانی به رهبری با مضمون پیروزی رزمندگان اسلام علیه جبه کفر و تکفیر و همزمانی آن با هفته بسیج خود نشان از اقتدار بسیج در تمامی میدان‌های نظامی و سیاسی دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها