رئیس دانشگاه آزاد زابل:

بسیج با هر تفکری که بوی استبداد دهد مبارزه می کند

رئیس دانشگاه آزاد زابل گفت: بسیج با هر تفکری که بوی استبداد، ظلم و مقابله با خواسته ها و منافع به حق ملت ها داشته باشد مبارزه می کند
کد خبر: ۸۹۵۱۹۵۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرنگار بسیج از زابل؛ محمد مجوزی در تجمع دانشجویان انقلابی که در جوار یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل با حضوردانشجویان بسیجی دانشگاه‌های منطقه سیستان برگزار شد عنوان کرد: استکبار جهانی به مرکزیت آمریکا و صهیونیسم در منطقه، متحجرترین و وحشی‌ترین تفکر تمام اعصار به نام داعش را ایجاد و آن را نماینده تفکر اسلامی به جهان معرفی کردند تا با نمایش چهره‌ای نازیبا از اسلام در جهان اسلام هراسی را ایجاد کند.

وی افزود: اسلام به وجود آورنده تفکر رافت ومهربانی است و انسان‌ها را با کرامت می‌داند و به اعتقادات آن‌ها احترام می‌گذارد، اما آنچه در تفکر داعش وجود دارد کاملا متفاوت با اسلام ناب محمدی است.

مجوزی ادامه داد: مجاهدان اسلام به رهبری سردار سلیمانی بر بدترین و خطرناک‌ترین تفکر که قصد داشت اصل اسلام را در جهان امروز زیر سوال ببرد، با تفکر بسیجی پیروز شدند.

وی تاکید کرد: هر جایی که جامعه اسلامی نیاز به کمک دارد بسیج با تفکر ناب خود وارد و بدون هر گونه حد و مرزی خود را موظف به یاری رسانی به انسانیت و مظلومیت جهان می‌داند.

مجوزی ابراز داشت: علیرغم تفکر بسیاری از افراد نه تنها بسیج بعد از دوران دفاع مقدس برچیده نشد بلکه با تمام توان به یاری محرومان شتافت.

وی اضافه کرد: بسیج در حقیقت نماینده تفکر اسلام است همان تفکری که در یک هزار و ۴۰۰ سال قبل به جامعه اسلامی تزریق و رشد و در نهایت جهان شمول شد.
ارسال نظرات