به مناسبت هفته بسیج؛

مشکلات مردم زابل با میز خدمت، پیگیری شد

مسئول بسیج ادارات ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج مسئولان شهرستان زابل با حضور در میز خدمت به بررسی مشکلات مردم پرداختند
کد خبر: ۸۹۵۱۹۵۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
به گزارش خبرنگار بسیج از زابل؛ سرهنگ پورملایی در حاشیه مراسم میزخدمت مسئولین به خبرنگار ما اظهار داشت: برپایی میز خدمت در مساجد جز برنامه‌های امسال هفته بسیج در راستای رونق به فعالیت‌های مساجد اجرا می‌شود.
وی افزود: این برنامه با هدف ارائه خدمت بی منت و پیگیری مطالبات و مشکلات مردمی و همچنین پاسخگویی مسئولان مربوطه به این مطالبات برگزار می‌شود.
پورملائی ادامه داد: برنامه میز خدمت، خدمت بی منت در هفته بسیج با حضور تعدادی از مدیران برای پیگیری مشکلات مردم در محله معصوم آباد در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) اجرا برگزار شد.
وی تاکید کرد: در این برنامه ۱۳ نفر از مدیران شهرستان برای پیگیری مشکلات و مطالبات مردمی بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد فاطمه الزهرا (س) گردهم آمدند.
پورملائی تصریح کرد: در این برنامه مدیران ادرات اداره ورزش و جوانان، اوقاف، شهرداری، آب وفاضلاب، بهزیستی، انتظامی اداره برق، پسماند، راه و شهرسازی، علوم پزشکی، کمیته امداد، فرمانداری و دامپزشکی حضور یافتند.
گفتنی است؛ در این نشست یک نفر از طرف اهالی محل با اعلام مشکلات موجود خواستار رسیدگی به مشکلات به ویژه در زمینه عمران و خدمات از سوی مسئولین شد.
ارسال نظرات