همسر شهید مدافع حرم بلوچ:

پیروزی اخیر جبهه مقاومت حاصل حماسه آفرینی مدافعان حرم و سردار سلیمانی است/ گروه های تروریستی با حمایت آمریکا و غرب تشکیل می شوند

همسر شهید مدافع حرم بلوچ به شکست داعش در سوریه و عراق اشاره کرد و گفت: پیروزی های اخیر جبهه مقاومت حاصل حماسه آفرینی مدافعان حرم و سردار سلیمانی بوده است
کد خبر: ۸۹۵۱۹۶۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
به گزارش خبرنگار بسیج از دلگان، 6 سال قبل گروه های تروریستی و تکفیری و در راس آن داعش با حمایت آمریکا و کشورهای غربی با هدف نابودی زیرساخت های سوریه و عراق دست به ناامنی زدند

از همان ابتدای این توطئه خبیثانه دشمنان اسلام، نیروهای مستشاری کشورمان با هدف کمک به جبهه مقاومت در کشور سوریه و عراق حضور پیدا کردند.

اکنون بعد از گذشت ۶ سال سردار سلیمانی فرمانده نیروی سپاه قدس طی نامه ای به رهبر معظم انقلاب از پایان سیطره شجره خبیثه داعش در شهرهای کشور سوریه خبر داد.

بی بی گل بامری همسر شهید مدافع حرم اصغر بامری در گفتگو با خبرنگار بسیج در دلگان با ابراز خوشحالی از شکست داعش در کشور سوریه و عراق، گفت: جبهه مقاومت با قدرت و قاطعیت کامل شجره خبیثه داعش را که نماد خباثت بود، شکست داد.

وی تصریح کرد: پیروزی اخیر رزمندگان جبهه مقاومت حاصل دلاوری و حماسه آفرینی مدافعان حرم و سردار سلیمانی بوده است.

همسر شهید مدافع حرم اصغر بامری بیان کرد: داعش و گروه های تروریستی با حمایت آمریکا و غرب برای نابودی اسلام ساخته شده بودند.

بامری با تاکید بر اینکه شهدای مدافع حرم در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری جهت مقابله با گروه های تروریستی به کشور سوریه رفته بودند، افزود: ما خانواده های شهدای مدافع حرم خوشحال هستیم که جبهه مقاومت و رزمندگان اسلام بر گروه های تروریستی به پیروزی رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: هر قدرت و یا گروه تروریستی که قصد حمله و یا تجاوز به حریم مسلمانان را داشته باشد، بدون تردید با شکست مواجه خواهد شد.

گفتنی است شهرستان دلگان چهار شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

شهیدان مدافع حرم اصغر بامری، نظرمحمد بامری، مراد عبداللهی و پرویز بامری در سوم آذر ماه سال ۹۴ در کشور سوریه و در دفاع از اسلام ناب محمدی به شهادت رسیدند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار