سید ساجد یعقوبی
رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان اردبیل گفت: امروز باید بسیج در تمام عرصه ها مسلح شود، نه فقط عرصه نظامی چرا که امروز جنگ جنگ نرم و فرهنگی است و دشمنان از این طریق بر علیه ما برخواسته اند.
کد خبر: ۸۹۵۱۹۸۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

بسیج باید در تمام عرصه های علمی و فرهنگی مسلح باشد / بسیجی بودن یعنی بسیج ماندن

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام عبدالله حسنی ظهر امروز در نشست هم اندیشی حوزه و دانشگاه انقلابی که در حوزه علمیه مرحوم میرزا علی اکبر اردبیل برگزار شد اظهار داشت: بسیج واقعا یک شجره طیبه ای است که هر روز در حال ثمردهی است بسیجی بودن یعنی بسیجی ماندن و انقلابی بودن یعنی انقلابی ماندن و امروز میبینم بسیجی بودن یک افتخار بزرگی برای نظام پربرکت جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: امروز دشمنان می خواهند در این عالم جهالت، نا عدالتی و فساد هجمه ای در جامعه بوجود  بیاورند مانند داعش که هجمه ای بزرگ بود برای دنیای اسلام که مسلمین را تحقیر و به دنبال آن نابودی اسلامی را در برداشت و میخواستم دلهره در بین مردم بوجود آوردند.

حسنی با اشاره به وجود داعش گفت: آمریکا و صهیونیست بنیانگذار داعش هستند که انسانهای نادان به آنها اعتماد کرده و همه جان و مال خود را برای اینکه نشان دهند اسلام آن اسلام واقعی نیست گذاشته اند و هر آنچه سرکرده های داعش دستور میدهند بر علیه دین و اسلام عملی میکنند.

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های اردبیل افزود: امروز کار بسیجی از کار میدانی گذشته است چه بسا که این کار میدانی همان از بین بردن داعش و امثال آن ها توسط بسیجیان سلحشور است و میبنیم که بیش از 300 نفر جوان،دانشجو و طلبه به عنوان مدافع حرم ثبت نامه کرده اند تا نگذارند حتی ذره ای از خاک کشور و حریم اهل بیت علیهم السلام مورد تجاوز دشمنان قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: بسیج در تمام عرصه ها باید مسلح شود، نه فقط عرصه نظامی  چرا که  امروز جنگ، جنگ نرم و فرهنگی است و دشمنان از طریق جنگ نرم و جنگ فرهنگی بر علیه ما برخواسته اند و ما باید مسلح به سلاح علم و ادبیات و زبان و مجهز به سلاح معرف و اخلاق باشیم.

حسنی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم کشور بسیجی هستند بیان کرد: جذب باید در بسیج حداکثری و دفع حداقلی باشد تا بتوانیم جوابگوی گستاخی ها و آنهایی که علیه انقلاب و اسلام یاوه گویی میکنند و اسلام غیر واقعی را به دنیا می کنند باشیم.

وی گفت: باید کاری کنیم تا دل دانشجویان و نخبگان در آن سوی مرزها را به دست آوریم و آنها را انقلابی کنیم و امروز اگر تفکر انقلاب اسلامی نبود هیچ موقع در سوریه و عراق پیروز نمیشدیم و به برکت اساتید،جوانان،دانشجویان علم باید توسعه پیدا کرده و این انقلاب در تمام دنیا پر ثمر باشد و این به جز داشتن روحیه انقلابی و بسیجی امکان پذیر نیست.

در این مراسم 6 نفر از اساتید و دانشجویان دانشگان و اساتید و طلاب حوزه های علمیع به ارائه دیدگاه در خصوص حوزه و دانشگاه پرداختند.

ارسال نظرات