اصناف ، بازاریان و تجار با تبریک این پیروزی بزرگ ضمن حمایت همه جانبه از خط مقاومت، آمادگی خود را جهت سازندگی و ایجاد رونق اقتصادی در کشور، عراق و سوریه اعلام می نماید.
کد خبر: ۸۹۵۱۹۹۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵

به گزارش بسیج اصناف بازاریان و تجار خبرگزاری بسیج، "جوانان مومن با نابود کردن داعش ، آمریکای مستکبر را به زانو در آوردند"«مقام معظم رهبری(مدظله العالی)».

خداوند متعال را سپاس می گوئیم که با یاری نمودن رزمندگان و مجاهدان فی سبیل الله طومار دولت خود خوانده و غیر انسانی داعش را به هم پیچید و بارقه های امید را در دل مستضعفان عالم روشن نمود.

آمریکا و صهیونیست جهانی با همکاری دولت های فاسد منطقه با ایجاد گروهک های تروریستی بویژه داعش ، قصد سرنگونی جمهوری اسلامی را داشتند و به همین منظور در دو کشور مهم اسلامی یعنی عراق و سوریه دست به اقدام زده و توانستند بخش عمده ای از این دو کشور را تصرف کنند و در صدد شکست مقاومت در منطقه بر آمدند تا مقدمات حمله به جمهوری اسلامی فراهم شده و بلایی که به سر مردم عراق و سوریه آوردند را بر سر مردم ایران با کینه ی بیشتر در آوردند . اما امداد الهی به کمک رزمندگان اسلام به فرماندهی سردار قهرمان حاج قاسم سلیمانی آمد و شجاعت کم نظیر، تدبیر قوی نظامی ، تجربیات دفاع مقدس و ثبات قدم رزمندگان دلاور بویژه جوانان غیور کشور های اسلامی، فتحی بزرگ را رقم زد که تاریخ بشریت را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

   در این لشکر الهی ، بسیجیان و دلاوران  اصناف و بازار نیز نقش داشته و شهدایی از این قشر پر آوازه تقدیم کردند که نمونه آن شهید بزرگوار مرتضی عطایی فرمانده پایگاه بسیج اتحادیه تاسیسات مکانیکی مشهد مقدس بود که در سمت جانشین فرمانده تیپ فاطمیون به خیل عظیم شهدای مدافع حرم پیوست.

 امروز که روز فتح عظیم و تحقق وعده صادق است ، روزی است که همه آزادگان عالم مسرورند و به داشتن رهبری بی نظیر یعنی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله تعالی ) افتخار می کنند . و استکبار جهانی و اذناب او در غم و اندوه شدید فرو رفته اند همچنین معدود افرادی که در داخل کشور، مبارزه با گروهک های تروریستی را به باد انتقاد و سخره می گرفتند و انواع تهمت ها را به مدافعان حرم و خانواده آنها نثار می کردند، شرمسار و خجل هستند.

درود و سلام خدا و ملائکه الهی و انبیاء و اولیاء به شهیدان با نام و گمنام مدافعان حرم و تحیت الهی به سردار حاج قاسم سلیمانی و هم رزمندگان و جانبازان مدافع حرم.

اصناف ، بازاریان و تجار با تبریک این پیروزی بزرگ ضمن حمایت همه جانبه از خط مقاومت، آمادگی خود را جهت سازندگی و ایجاد رونق اقتصادی در کشور، عراق و سوریه اعلام می نماید.

اصناف، بازاریان و تجار کشور

دوم آذر یکهزار و سیصد و نود و شش

انتهای پیام/

ارسال نظرات