مسئول بسیج طلاب اساتید و روحانیون:
مسئول بسیج طلاب اساتید و روحانیون که در جمع مبلغان خواهر حوزه علمیه سخن می گفت: بسیج را مظهر تجلی ایثار، فداکاری، از خودگذشتگی و دفاع از ارزش‌های اسلام معرفی کرد.
کد خبر: ۸۹۵۲۰۰۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

بسیج مظهر تجلی ایثار

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام سید سیاح از بسیج به عنوان شجره‌ای طیبه نام برد و عنوان کرد: بسیج مظهر تجلی ایثار، فداکاری، از خودگذشتگی و دفاع از ارزش‌های اسلام است.

وی به تفکر و حرکت بسیج اشاره کرد . گفت بسیج در تمامی سختی و دشواری توانسته با تکیه بر قدرت الهی و پیروی از ولایت فقیه بر دشواری ها پیروز شود که این از افتخارات بسیج است.

سید سیاح ولایت مداری را از اصول بسیجان برشمرد و  اضافه کرد : نخستین اصل در ولایتمداری، استمرار آن است؛ یعنی پایبندی فرد به نماد ولایت از هنگام ورود به عرصه تکلیف تا پایان عمرش باید استمرار داشته باشد.

 وی ادامه داد: اگر کسی ولایت پیامبر اکرم(ص) را پذیرفت بایستی از ولایت فقیه نیز اطاعت کند چرا که ولایت فقیه رهبری پرتویی از نور ولایت پیامبر اکرم است.

مسئول بسیج طلاب اساتید و روحانیون به پیش قدم بودن بسیج در تمامی عرصه ها اشاره کرد و گفت : بسیج در محقق نمودن دستورات مقام معظم رهبری گوی سبقت را از دیگران ربوده و همیشه در صحنه نبرد هست.

وی گفت: در شرایط فعلی که کشور در تیر راس دشمنان قرار گرفته و در مقابل حجمه ها سینه سپر کرده است وظیفه آحاد ملت ، بسیجان و حوزه های علیمه این است که در همسو با اهداف انقلاب حرکت کرده و در تبیین موضوعات چیستی انقلاب و چرایی حفظ انقلاب تلاش کنند.

سید سیاح با بیان اهداف بسیج گفت: حفظ کشور و دست آورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از مهم ترین خصلت بسیجان است و نباید اجازه داد به بهانه حفظ منافع کشور ، عزت ایران اسلامی خطشه دار شود.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان به مخالفت غرب را با شکل گیری تمدن اسلامی اشاره کرد و افزود: تمدن اسلامی به اعتلای مسلمانان و عقب نماندگی آنان و پیشرفت و رشد مسلمانان را الگو گرفته است.

وی گفت هیچ کشوری به اندازه ایران از مظلوم و حقوق مسلمانان  حمایت نکرده است و این حمایت به این عنوان نیست که ایران خواهان حکومت بر جهان است بلکه می خواهد اندیشه های استکبار جهانی که مملو از ظلم و ناعدالتی است بر دنیا ثابت کند.

بسیج مظهر تجلی ایثار

ارسال نظرات