مسئول سازمان بسیج دانسجویی لرستان گفت : ارتباط حوزه و دانشگاه باید مستحکم تر و بیشتر باشد همچنین متون اسلامی جایگاه خود را در دانشگاه ها پیدا کند
کد خبر: ۸۹۵۲۰۱۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
به  گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان  سرهنگ حسین محمدی در نشست هم اندیشی حوزه و دانشگاه انقلابی که در سالن جلسات فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد اظهار داشت : حوزه و دانشگاه چهار چوب های اسلامی را در اختیار تمام اعضای بسیج قرار دهد ، امروز شاهد هستیم که دانشجو انقلابی با تمام توان خود از انقلاب و اسلام دفاع می کند.

وی با اشاره به اینکه دیدگاه حضرت امام خمینی (ره) بر ایجاد حکومتی دینی و جهانی است افزود: این کار شدنی است انقلاب اسلامی در جهان نیازمند فداکاری است وحضور جوانان انقلابی در صحنه موجب می شود که ریشه ضد انقلاب در تمامی ابعاد قطع شود.

مسئول سازمان بسیج دانسجویی لرستان عنوان کرد: حضور میدانی و فعالیت در عرصه مختلف اجتماعی با عملکرد انقلابی می تواند نقش آفرین باشد

وی با تاکید بر اینکه حوزه و دانشگاه نیروهایی تراز انقلاب باید تربیت کند بیان کرد: جوان انقلابی باید توانمند ودر حوزه های مختلفی از جمله بصیرت انقلابی بودن مطالبه گری فعال باشد.

محمدی با اشاره به اینکه این اتاق فکر هم اندیشی استمرار داشته باشد گفت : ارتباط حوزه و دانشگاه باید مستحکم تر و بیشتر باشد همچنین متون اسلامی جایگاه خود را در دانشگاه ها پیدا کند.
 
انتهای پیام /ز

انتهای پیام /
ارسال نظرات