خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: حادثه منا نشانگر آن بود که آل سعود، آل یهود است و خادمین حرم نیستند.
کد خبر: ۸۹۵۲۰۲۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، حجت اسلام و المسلمین جعفر رعایتی در یادواره شهد شاخص شهرستان بندر ترکمن شهیده ناز قلیچی اظهار کرد: خداوند برای مومنین سه نوع مرگ ایجاد کرده یکی براثر حوادث و بیماری نوع دوم مهجر الی الله و سومین مرگ جهاد فی سبیل الله نثار جان و خداوند برای دو مرگ اخر در قرآن ایات متعددی را بیان کرده و خداوند نیز برای مهجر الله اجرش را در درگاهش محفوظ دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان بیان داشت: مردم بعد از 38 سال انقلاب در راه وحدت کلمه در ایجاد یک حکومت اسلامی قدم می گذارد و روز به روز هم جهان کفر نیز نابودی کشیده می شود.

وی در ادامه بیان داشتند: دشمن فکر کرد که با ایجاد نفاق بین شیعه و سنی این انقلاب را شکست می دهد ولی موفق نشد و نخواهد شد چون مردم به پشتیبانی از قرآن کریم و حمایت از رهبری و ولایت فقیه به همه جهان ثابت کردند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان همچنین افزود: مردم ایران با عزت و سربلندی هیچ هراسی از دشمن ندارند و حج به جا آوردن این شهیده به نیابت از رهبری نشانه ولایت مداری و تجلی بصیرت در وجود این شهید بود.

حجت الاسلام رعایتی با بیان اینکه حادثه منا نشان داد که آل سعود، آل یهود هست و خادمین حرم نیستند، گفت: این جماعت بلکه خائنین حرم هستند و باید از این حادثه عظیم منا فهمید که اسلام واقعی کجاست و چیست و راه نجات و سعادت این ملت و مستضعفین ولایت، رهبری و اطاعت از قرآن است.

وی در پایان ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج اضافه کرد: بسیج یعنی مردم دوستی و نو دوستی و مهرورزی بسیجی یعنی حسین فهمیده ها و محمد گودرزی ها که حفظ حجاب خبرنگار خارجی برایش ملاک بود بسیج یعنی غیرت و دین مداری بسیجی یعنی همین شهیده ناز قلیچی که ولایتمداری را در عمل نشان داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها