ما باید در عرصه تولید و اشتغال تلاش کنیم تا از واردات بی نیاز شویم و کارکنان بسیجی شرکت ایران ترانسفو در این رابطه خوش درخشیده اند .
کد خبر: ۸۹۵۲۰۳۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر عامل شرکت ایران ترانسفو در همایش هفته بسیج و مراسم افتتاح پایگاه بسیج خواهران و تجلیل از خانواده شهید کارکنان شرکت ایران ترانسفو با تبریک هفته بسیج گفت: امروز افتخار می کنیم که در تمام عرصه ها و زمینه هایی که نیاز به وجدان و عمل انقلابی باشد بسیج حضور دارد .

دکتر فتحی پور با اشاره به جایگاه بسیج افزود : بسیج در همه زمینه ها از شروع انقلاب اسلامی ، 8 سال دفاع مقدس ، سازندگی و اکنون نیز در همه عرصه ها فعال و سرآمد است و ما امروز مدیون بسیج هستیم .

وی با اشاره به خدمات سازمان بسیج اظهار داشت: بسیج بعنوان بازوی توانمند انقلاب اسلامی باید اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار داده و وقتی که ادعای بسیجی بودن را کردیم باید بسیجی وار و با روحیه جهادی وارد میدان عمل شویم .

مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو تصریح کرد: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری که نقشه راه جمهوری اسلامی است ما باید در عرصه تولید و اشتغال تلاش کنیم تا از واردات بی نیاز شویم و کارکنان بسیجی شرکت ایران ترانسفو در این رابطه خوش درخشیده اند .

دکتر فتحی پور در پایان توضیحاتی درباره میزان تولید و اشتغال و نیز برنامه های آتی این شرکت داد و افزود : امیدواریم امسال بتوانیم در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری ، جهش صادراتی داشته باشیم .

گفتنی است، همایش هفته بسیج ، افتتاح پایگاه بسیج خواهران و تجلیل از خانواده شهید کارکنان شرکت ایران ترانسفو با حضور جناب سرهنگ قام محمدی معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) ، حجت الاسلام نجم الدین فتحی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان ، دکتر فریدون رحیمی نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی و دکتر فتحی پور مدیر عامل شرکت ایران ترانسفو برگزار شد .

در این مراسم که به همت حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی برگزار گردید مدیر عامل شرکت ایران ترانسفو

 

ارسال نظرات