نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:
برای نجات اقتصاد کشور باید از تولید هدفمند حمایت کنیم تا به یک جهش صادراتی ویژه دست یابیم و با تولید و صادرات مسئله اشتغال نیز حل خواهد شد .
کد خبر: ۸۹۵۲۰۴۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته بسیج گفت: امروز مسئله اصلی کشور ایران اقتصاد بوده و خط مقدم اقتصاد تولید و صادرات محصولات با کیفیت می باشد و بسیجیان شرکت ایران ترانسفو توانسته اند در این امر مهم حضور داشته باشند .

دکتر فریدون احمدی با اشاره به حضور بسیج در تمامی عرصه های افتخار آفرین ایران اسلامی افزود : بسیج علاوه بر اینکه مدافع آرمان های انقلاب اسلامی بوده ، باید در عرصه تولید نیز بصورت جهادی شرکت نماید و امروز سنگر اصلی بسیج حوزه تولید و صادرات اشتغال محور است  .

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره تولید و اشتغال اظهار داشت: برای نجات اقتصاد کشور باید از تولید هدفمند حمایت کنیم تا به یک جهش صادراتی ویژه دست یابیم و با تولید و صادرات مسئله اشتغال نیز حل خواهد شد .

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای ایجاد هر شغل باید بطور متوسط مبلغ 250 میلیون تومان سرمایه گذاری شود و تولیدی باید حمایت شود که صادرات محور  و قابلیت رقابت با محصولات برتر جهان را داشته باشد و اگر برعکس این عمل شود پول و سرمایه هدر خواهد رفت.

دکتر احمدی با اشاره به اهمیت و جایگاه شرکت ایران ترانسفو گفت: این شرکت از جهت تولید صادرت محور که قابلیت رقابت با بهترین برندهای دنیا را دارد برای استان و حتی کشور ما اهمیت دارد و باید حمایت شود و امروز ماموریت و وظیفه هر یک از کارکنان و بویژه کارکنان بسیجی این شرکت تلاش در جهت افزایش بهره وری می باشد .

گفتنی است، همایش هفته بسیج ، افتتاح پایگاه بسیج خواهران و تجلیل از خانواده شهید کارکنان شرکت ایران ترانسفو با حضور جناب سرهنگ قاسم محمدی معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) ، حجت الاسلام نجم الدین فتحی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان ، دکتر فریدون رحیمی نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی و دکتر فتحی پور مدیر عامل شرکت ایران ترانسفو برگزار شد .

 

ارسال نظرات