خبرهای داغ:

گردهمایی دانش آموزان مهابادی در هفته بسیج

به مناسبت هفته بسیج و به همت بسیج دانش آموزی ، دانش آموزان مهابادی با هدف آشنایی بیشتر با رسالت بزرگ بسیج در مدرسه خیام این شهرستان گرد هم آمدند .
کد خبر: ۸۹۵۲۰۴۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه در مهاباد در جمع این دانش آموزان گفت: بسیج یک نعمت بزرگی است که توسط حضرت امام به ملت بزرگ ایران ارزانی داده شد و شما امروز وظیفه بزرگی دارید و آن حفظ دستاوردهای بسیج و عمل به فرامین مقام عظمای ولایت در قالب بسیج می باشد.

سردار رنجبرزاده در ادامه افزود ما از اولیای دانش آموزان و مسئولین آموزش و پرورش و معلمان عزیز تشکر می کنیم که فرزندان این انقلاب را جهت شرکت و حضور در بسیج تشویق می کنند و ما امروز به حول و قوه الهی شاهد حضور چشمگیر دانش آموزان در بسیج هستیم و ما باید نسبت به تقویت این نهاد مقدس کوشا باشیم چرا که در مواقع خطر و بروز مشکلات این بسیجیان هستند که باتمام وجود و با اخلاص کامل در رفع مشکلات کشور حضور پیدا می کنند.

 وی در پایان یادآور شد امروز دشمنان این نظام اسلامی به قدرت بسیج پی برده اند و به ناتوانی در مقابل بسیجیان اعتراف کرده اند و ما به شما بسیجیان که از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، آگاهانه در تمامی صحنه ها  و میدانها حضور فعال دارید و حماسه ها آفریدید افتخار می کنیم.

لازم به ذکر است که هم اکنون از 58 مدرسه و از 38 هزار دانش آموز مهابادی ،13 هزار و 700 نفر عضو بسیج دانش آموزی مدارس هستند.

ارسال نظرات