در راستای ارتقای مهارت دختران جوان کارگاه آموزشی به همت حوزه حضرت سکینه(س) در سالن دبیرستان حجاب شهرستان خوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۲۰۵۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، استاد حوزه و دنشگاه در جمع تعدادی از مسئولین و مدیران سپاه خوی و کارکنان و دانش آموزان دبیرستان متوسطه حجاب  این شهرستان با تبریک ماه ربیع الاول و هفته بسیج خاطر نشان کرد: دختران ما در هر مرحله از مقاطع زندگی باید ائمه اطهار را لگو و اسوه خویش قرار دهند.

حجت الاسلام قدوسی افزود: دختران ما به فرض اینکه داشتن دوست پسر کلاس دارد گفت: این طرح تهدید و ترفند دشمنان به خاطر به گمراه کشاندن جوانان ما است تا از سبک زندگی اسلامی دور نگه دارد.

وی گفت: رفتن به پارتی و میهمانی های آن چنانی که دور از دسترس کنترل ولدین است باعث می شود جوان ما با دوستان ناباب آشنا شود و ما می بینیم گرایش به مد و تجملات، بی حجابی و مواد مخدر و... از ثمره های آن است.

حجت الاسلام قدوسی تمامی مطالب آموزنده را در قالب شعر و طنز برای دانش آموزان بیان کرد در حقیقت می توان گفت مخاطب شناس بود و مطالبی که بیان کرد مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت.

گفتنی است که بیش از 200دانش آموز دختر در این کارگاه حضور داشتند که مسئول دفتر نمايندگي، معاون هماهنگ  کننده وحفاظت و جمعی دیگر از مسئولین سپاه در این همایش بودند.

ارسال نظرات