امام جمعه دامغان با بیان اینکه دشمنان هزینه‌های گزافی برای نابودی شیعه و ایران و البته مدیریت منطقه کردند اما به لطف خدا و نعمت ولایت و جان فشانی شهدا "خاورمیانه جدید" با مدیریت ایران شکل می‌گیرد، گفت: سپاه و بسیج باب رهایی را در منطقه گشودند و نقشه‌های مستکبران را خنثی کردند.
کد خبر: ۸۹۵۲۰۶۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان امام جمعه شهرستان دامغان در آیین تجدید میثاق با 630 شهید گرانقدر این شهرستان که پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی، رؤسا و کارکنان بسیجی برخی دستگاه‌های اجرایی به مناسبت هفته بسیج در محل گلزار شهدای فردوس رضا(ع) دامغان برگزار شد، اظهار داشت: اگر تفکر و اخلاص بسیجی نبود امروز ملت بزرگ ایران این عزت و اقتدار و امنیت را نداشتند.

وی با بیان اینکه امروز بسیج الگوی بسیاری از حرکت‌های حق طلبانه و آزادی بخش جهان است، اضافه کرد: حماسه آفرینی‌های نیروی مخلص بسیج در دوران دفاع مقدس و پس از آن، بانگ بلند بیداری ملت‌های آزاده و مسلمان را به صدا درآورد که ثمرات نورانی نشر این فرهنگ را در به میدان آوردن نیروهای مخلص مردمی عراق و سوریه در مسیر مبارزه با تروریسم شاهد هستیم.

امام جمعه دامغان شهادت طلبی را اصل جدانشدنی تفکر شیعی و بسیجی عنوان و شهدا را گل‌های سرسبد روییده از خاک حاصل خیز این شجره طیبه برشمرد و گفت: بسیج و سپاه و البته همه دلاورمردان نیروهای نظامی کشورمان باب رهایی را در منطقه گشودند و سبب شدند پوزه جنایتکاران تکفیری و وهابی به رقم همه هزینه‌های گزاف سعودی، آمریکایی و صهیونیستی به خاک مالیده شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان با اشاره به ناشی‌گری‌های جاهلانه و جنایتکارانه ولیعهد جوان سعودی و وضعیت ملتهب آل سعود در داخل و خارج از مرزهای عربستان، خاطرنشان کرد: آنها تلاش و هزینه بسیاری کردند تا به حساب خود تفکر شیعی و جبهه مقاومت به سردمداری جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند اما به لطف خدا و رهبری حکیمانه ولی امر مسلمین جهان، امروز پیروز میدان شیعیان و ملت ایران هستند و "خاورمیانه جدید" با مدیریت ایران شکل می گیرد.

وی با اشاره به نفوذ تفکر راهگشای بسیجی در بین همه اقشار جامعه، اظهار داشت: در دفاع مقدس، دوران بازسازی، صبر و مقاومت برابر تحریم‌ها، دعوای هسته‌ای، مقابله با فتنه و میدان‌های خطیری همچون کمک به زلزله زدگان غرب کشور، ملت ما بارها و بارها ثابت کردند که همه بسیجی هستند.

گفتنی است، مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی و کارمندان بسیجی شهرستان دامغان در این آیین با اجرای مراسم اهتزاز پرچم، اهدای شاخه‌های گل، عطر افشانی و ذکر فاتحه با آرمان‌های شهدای دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها